Så! Då var det plastat ett lager glasfiberVÄV, inte matta som så många gärna envisas med att använda. VÄV på utsidan och MATTA på insidan, underlätter efterbearbetningen ENORMT!
Ja är BMw nörd å ja gillar den. Men ja vet int va dom gamla gubbarna på BMw klubben skull säga
Så länge du int tokbygger om utsidan med några konstiga hemmabyggda spoilers och breddare och kantiga huvscoop så tro jag dom mesta bmw nördar accepterar den.
Ja är BMw nörd å ja gillar den. Men ja vet int va dom gamla gubbarna på BMw klubben skull säga
Så länge du int tokbygger om utsidan med några konstiga hemmabyggda spoilers och breddare och kantiga huvscoop så tro jag dom mesta bmw nördar accepterar den.
Haha jag tror jag vet va du har för bil i åtanke... ^^,
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Haha jag tror jag vet va du har för bil i åtanke... ^^,