Förgrundsfakta: fick körkort den 21 december...
Direkt efter jag gått ur bilen ringde jag pappa och berättade den glada nyheten
Eftersom detta var precis innan jul så hade mamma såklart frågat vad jag önskade mig, då kom jag inte på ngt. Men efter att jag ringt pappa, ringde jag mamma och sa att jag visste vad jag önskade mig (hon blev sådär glad med tanke på att det var 3 dagar innan jul
): "jag önskar mig en besiktad bil för nu har jag körkort!"
Jag hade inte sagt någonting till henne om uppkörning och så, så hon blev ganska tyst först
Sedan gick man på små moln ner till körskolan och berättade för tjejerna i receptionen att man hade klarat det:cool: Medans man gick ner så passade jag på att skicka iväg ett sms till min plastfarsa då han fyller på ovan nämnda dag:P
Sen senare på kvällen kom pappa hem (skilda föräldrar btw) och han skulle på något jobb så då fick jag ta hans Corolla och köra han dit . Sedan var man FRI och man körde la lite överallt
tills han ringde och bad bli hämtad...
Efter studenten är nog det den bästa dagen i mitt liv hittills!
Man var kung i ett par timmar, precis som på studenten
PS. mamma lyckades få besiktningstid dagen efter så på julafton var nog den bästa presenten en liten låda som inte så mycket ut för världen.
Men i den låg en Volvonyckel och ett besiktningsprotokoll med ett orange klistermärke på.