Underbart bygge:) Får man ställa en enkel fråga och fråga hur fronten sitter fast? har skruvat bort min men kommer inte ihåg vart allt ska fästas för o hänga kvar. 4-5 st skruvar uppe vid toppen och någon vid framskärmen. Är de allt? isf lär jag tappa min;)
Läste även att du kör på tändstiften BCPR7ES. Stämmer det? för det är ju relativt billiga ngk stift men när jag frågat andra vad jag ska ha är dom 3 gånger så dyra men känner du dig nöjd med stiften?
Underbart bygge:) Får man ställa en enkel fråga och fråga hur fronten sitter fast? har skruvat bort min men kommer inte ihåg vart allt ska fästas för o hänga kvar. 4-5 st skruvar uppe vid toppen och någon vid framskärmen. Är de allt? isf lär jag tappa min;)
Tackar tackar! Den sitter nog för tillfället fast precis som din gör, några skruvar längst upp och sedan sitter den fast med 1-2st skruvar/sida i framskärmen:) Så har min alltid suttit fast men kommer nog bli ändring på det nu i år:)
Läste även att du kör på tändstiften BCPR7ES. Stämmer det? för det är ju relativt billiga ngk stift men när jag frågat andra vad jag ska ha är dom 3 gånger så dyra men känner du dig nöjd med stiften?
Dom satt i när jag själv köpte bilen och har inget att klaga på:) Men känns iaf som att jag kommer att byta stift i år iaf bara för att få nya fräscha
Dom satt i när jag själv köpte bilen och har inget att klaga på:) Men känns iaf som att jag kommer att byta stift i år iaf bara för att få nya fräscha
Okej tackar:) Elmia om en månad för din del hoppas jag;)
Okej tackar:) Elmia om en månad för din del hoppas jag;)
Hehe vsg:) Jodå! Elmia blir det, men tyvärr inte med Supran
Tänkte bara göra en snabb uppd. om vad som införskaffas och dylikt:) Håller iaf på att bearbetar nu så att jag möjligen ska kunna plasta lite igen imorgon (ikväll hoppas jag)
Kan vara bra att ha kanske?
Vilken front ska man använda sig av? Typ lika mycket tid och arbete kvar på alla 3
Måste bara meddela alla om att projektet står inte still, men har nästan gjort det pga rätt många olika anledningar. Jag och tjejen gick isär och det blev flytt osv som tog ganska hårt.. Det kom in ett annat projekt i samma utrymme som mig som gjorde att jag inte kunde fortsätta på min bil. Men har hänt lite iaf
(Andra Projektet) Förstår varför han inte vela att jag skulle slipa osv i samma lokal
aj fan inge kul att höra min tjej ville ta en " paus " för en månad sedan så ja har också mått dåligt bara höra av dig om du vill prata. kan förstå att din garage kompis inte ville att du skulle slipa där, var ju lite som var polerat på den hojen
Tänkte bara göra en snabb uppd. om vad som införskaffas och dylikt:) Håller iaf på att bearbetar nu så att jag möjligen ska kunna plasta lite igen imorgon (ikväll hoppas jag)
aj fan inge kul att höra min tjej ville ta en " paus " för en månad sedan så ja har också mått dåligt bara höra av dig om du vill prata. kan förstå att din garage kompis inte ville att du skulle slipa där, var ju lite som var polerat på den hojen
Äh, sånt som händer... Tackar, värmer att höra att det finns folk som er att ta stöd från, gäller samma för dig och hoppas det löser sig mellan er! Hehe jo, var lite kinkigt med det där haha, han som äger hojjen äger även lokalen som även är min far så det var väl bara att lyda order
Till alla er som undrar vafan jag håller på med i garaget egentligen!? Haha kan säga det att har varit mycket jobb dom veckorna som varit... så rasade kopplingen på bruksbilen osv osv osv... aa ni förstår själva många "undanflykter" är det
Men då jag inte kunna "bygga" så har jag köpt ett och annat till bilen istället.
Införskaffat:
Alu-kylare El-fläktar + styrning till fläktarna. Coilovers Singelgrenrör Turbo Skinntak + Skinn solskydd En extra komplett original baklucka med original vingen. Inredningen är flockad och fin. Ljudsystem. 320km/h hastighetsmätare Kromringar till mätarna Extra -98:ans baklysen Nytt insug + spjäll.
Men inköpeslistan är fortfarande lång!
Imorgon bär det iväg till garaget och hålla på med Supran (ÄNTLIGEN) då Mattias (Mondurion) kommer över och hjälper till! Så ska försöka slänga upp en uppdatering då med bilder!