Hur tänker familjefolk egentligen när dom ska handla bil ??
Nu får vi ett barn så nu ska vi ha handlarens största stadsjeep och sen en familjebuss med sju platser i reserv....
Vad är det egentligen som är för litet ??
Vi är åtta personer i vår familj, två vuxna och sex ungar från bilstol till utflyttning och vi har haft en 9-5 *sedan* i tre år och nu en 9000 CS. Vi klarar oss alldeles utmärkt både vad det gäller att få plats med dom ungar som ska med och eventuell barnvagn och storhandling...
Tycker det är lika kul varje gång man ser en gigantisk stadsjeep, MPV eller vad man nu vill kalla det och nästan alltid sitter det en ung tjej bak ratten och en ensam unge i baksätet. Skrattretande egentligen.
Men nu ska jag inte gnälla mer utan jag ska tillföra något vettigt till tråden istället. 9-3 kombi är en alldeles utmärkt bil för familjer då det är i mitt tycke gott om plats både fram och bak. Dessutom så är det en bra bil att äga med ganska få fel vad jag vet och eftersom nya 9-3:an kom -03 så är barnsjukdomarna fixade.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P