kan då meddela att det inte finns ett jota te denna bilmodell... finns aero-paketet och peformance-paketet från saab. det är allt... Realcar&Speedparts har en vinge modell mellanstor att montera på bakluckan, fälgar finns i överflöd p.g.a. vanligt förekommande bultmönster, Realcar påstår sig även ha en modifierad framspoilerläpp som ingen sett röken av på ett halv år så alltså finns det igentligen ingenting... men bäste dräng löser detta själv. Titta t.ex. på SportSedan här på forumet som i dagarna kommer få sin nya front monterad, och kolla även på kristoffer_t_1653 som har en mycket snygg front men i samma stil som SportSedan och 2-3st till... Chansen kan ju finnas att vid intresse någon av dessa gubbar kan tänka sig att bygga ytterligare en front till er men då lär det kosta. Jag själv kommer också att slänga ihop en egen front under vintern men den håller jag för mig själv Lycka till och roligt med fler SS-projekt här på Garaget.org
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."