3465
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

Wiggen
43 Inlägg
10 mars 2012
Athlonx91 skrev:
detta fenomen sker alltid efter jag tvättat bilen ,

Haha samma här big_smile

68 Inlägg
10 mars 2012
länken funkade inte för mig iaf ,  men brukar det inte vara (svart som i en säck)  i det garaget

Finraggare
2 381 Inlägg
10 mars 2012
så går det när vissa planerar bilträffar...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

54 Inlägg
10 mars 2012
jo har för mig att de släcker ner när ikea stänger

72 Inlägg
10 mars 2012
Jag kastade inte i stolarna, som sagt var så öser regnet ner!

HillBilly,- Bonden med fart.

796 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Var där vid den där träffen ikväll.. vad faaaan är detta påväg? Kommer vara helt annorlunda på träffen den 26/5 kan jag lova!

Hemma bra, garaget BÄST!

Finraggare
2 381 Inlägg
10 mars 2012
Vad hände där då? Talk to us som stannade hemma

796 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
kameramannen skrev:
Vad hände där då? Talk to us som stannade hemma

Jadu.. folk som hetsar och kör emot än, mer a-traktorer och 740is än vad man byter kalsonger på ett år. Sladdande och allmänt störiga.. Ser ingen anledning med att stå på varvstoppet i 30sek i ett garage där de ekar...

Hemma bra, garaget BÄST!

Finraggare
2 381 Inlägg
10 mars 2012
"hetsar och kör emot en" hur menar du där?

Vem arrangerade?

796 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
kameramannen skrev:
"hetsar och kör emot en" hur menar du där?

Vem arrangerade?

Jadu.. t.ex. så stod jag och min kompis en bit bort ifrån alla andra när helt plötsligt en 740i med extraljus på taket började köra rätt emot oss i hög hastighet. Vem vet jag faktist inte...

Hemma bra, garaget BÄST!

Finraggare
2 381 Inlägg
10 mars 2012
Synd att man inte var där då - hade ju varit skitroligt. 740 vs järnklump

38 Inlägg
10 mars 2012
man var ju å tvätta bilen inför ikväll på OKQ8 gör det själv hallen men sen när jag kom ut så såg jag vilket jäkla regn väder... kändes värt, måste tvätta bilen igen, kul

72 Inlägg
11 mars 2012
NejinS70 skrev:
man var ju å tvätta bilen inför ikväll på OKQ8 gör det själv hallen men sen när jag kom ut så såg jag vilket jäkla regn väder... kändes värt, måste tvätta bilen igen, kul

Min var nytvättad, tur jag inte åkte ut då smile

HillBilly,- Bonden med fart.

111 Inlägg
11 mars 2012
mrpalmer skrev:
kameramannen skrev:
är det ni-vet-vem som är i farten igen?

Förmodligen, finns inte så många andra funtade till att fixa en träff en sådan här dag! x)

inte vi som gör nå jävla träffar längre de är nån fakad brud som gör dom nu så klaga fan inte på oss när vi slutat efter allt jävla gnäll fattar inte först äre gnäll om att de alldrig va träff å sen gjorde vi en vinter träff å alla jävlar bara klagar vafan vill se er göra en bättre vinter träff

Finraggare
2 381 Inlägg
11 mars 2012
Skiljetecken eller interpunktionstecken är sådana tecken som punkt ( . ), kommatecken ( , ), kolon ( : ), semikolon ( ; ) och tankstreck (–), vilka används för att tydliggöra vad som avses i en text genom att skilja olika meningar, satser, satsdelar, ord och dylikt från varandra.

Interpunktion (lat. interpunctio, avskilja med punkter) är bruket att sätta ut skiljetecken i en text för att göra den förståelig.

Skiljetecken tillkom för att i tryckt form kunna återge talspråkets rytm och tempo, där de olika skiljetecknen symboliserade pausernas längd. Texterna var avsedda för högläsning och med hjälp av skiljetecknen kunde den som läste återge det skrivna som det var tänkt.

Skiljetecken delas upp i stora (till exempel punkt, utropstecken och frågetecken) och små (till exempel kommatecken).
Senast redigerat av kameramannen (11 mars 2012)

54 Inlägg
11 mars 2012
ja igår var det inte mycket till träff, åkte förbi en sväng och det var totalt värdelöst.

376 Inlägg
11 mars 2012
de e ju häligt med lite träffar men den va ju inte direkt bra på så sätt..

376 Inlägg
12 mars 2012
Kan säga att mitt team har nu fått ihop privat mark som vi får ha träffar på m.m Så ni som är sugna på träffar i Uppsala kan ju ha något gott o vänta wink

Finraggare
2 381 Inlägg
12 mars 2012
Finns det belysning?

376 Inlägg
12 mars 2012
kameramannen skrev:
Finns det belysning?

De går att ordna!
Men även så kan man ha på dagstider smile

Sök