Angående: Träffar i Uppsala 2012?

MeepMeep Finraggare
17 januari 2012 · 2 381 Inlägg

Så att stå där under är väl inget fel?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
mrpalmer
17 januari 2012 · 796 Inlägg

k1tara skrev:
Du vet att jag ställer upp för diig din goooding (:

Bra skit! big_smile Men känns som vi har en plan iallafall, men nu får ni övriga som skrivit i denna tråd säga vad ni tycker och tänker!

Kameramannen: nej absolut inte! smile

Senast redigerat av mrpalmer (17 januari 2012)

Hemma bra, garaget BÄST!
j3sp3r
17 januari 2012 · 111 Inlägg

Beskrivning
Vi tänkte kolla intresset för en bil träff:)då den förra varft lite dåligt planerad:( skulle vara kul om det kommer lite mer folk den här gången nu när vi har god tid på oss att bestämma om vi kan eller inte vill veta hur många vi blir 1 vecka före:)


När: lördag den 11/2-2012

Var: Ikea parkeringen

Klockan: 20:00 - 00:00

Bjud in så många ni kan och sprid vidare så de blir en rolig första träff på året med mycket folk.

Epor är också välkomna!

Lämna alkoholen hemma!
Ingen buskörning..

vi tar inget ansvar för om polisen kommer:)


Vi står i P-garaget i Ikea!!






där har du en träff i uppsala smile

JockeMagnusson
18 januari 2012 · 71 Inlägg

Ann-Marie skrev:
Det e sjukt dåligt här håller med, hhihih du kan ju åka på epa träffen den 28 wink

man var ju på epaträffen precis i slutet av hösten och då blev hela biljäveln äggkastad av några idioter. Sendess åker jag alltid med en kofot i bilen i hopp om att stöta på den och dess bil smile

j3sp3r
18 januari 2012 · 111 Inlägg

okej men sist va de inga epor då va de bara bilar tongue epa pojkarna får ju inte va ute så sent du vet:P

MeepMeep Finraggare
18 januari 2012 · 2 381 Inlägg

Det är inte så att det är DÄR ni har problemet - dvs EPA? Känns ju sådär kul med lite roligare bilar och sedan en epa på ställ ner för parkeringsplatsen?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
JockeMagnusson
18 januari 2012 · 71 Inlägg

kameramannen skrev:
Det är inte så att det är DÄR ni har problemet - dvs EPA? Känns ju sådär kul med lite roligare bilar och sedan en epa på ställ ner för parkeringsplatsen?

håller faktiskt med, men varför hysa agg och kasta ägg på andras bilar? man rör inte andras bilar så enkelt är det..

j3sp3r skrev:
okej men sist va de inga epor då va de bara bilar tongue epa pojkarna får ju inte va ute så sent du vet:P

syftade dock på epa-träffen i slutet av 2011.

j3sp3r
18 januari 2012 · 111 Inlägg

okej okej:Psmile

MeepMeep Finraggare
18 januari 2012 · 2 381 Inlägg

Nej det är klart man inte gör - på samma sätt som man inte på annat sätt skadar varandras bilar. Jag kommer iallafall med bilen ute till vänster här - hoppas ni gillar

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
robba91
18 januari 2012 · 376 Inlägg

Lördagsträffar med lite rolig time attack efter kanske? wink

mrpalmer
18 januari 2012 · 796 Inlägg

Vet inte vad ni tycker, men min åsikt är iallafall att epor inte är välkomna! Ofta pojkar som gärna vill visa upp att deras 240/740 kan släppa på båda hjulen, kan lätt hända olyckor då! Jag tycker att de kan hålla säg till sina träffar! smile

Hemma bra, garaget BÄST!
TurboLundin
18 januari 2012 · 764 Inlägg

Tycker att det blir lite fel tänk! Såklart så kommer träffen att vara för bilar MEN om det nu kommer några killar med traktorer så ska det vara välkomna! KOM IHÅG ATT DE HAR SAMMA INTRESSE SOM OSS!
Inge fel med att de vill titta på lite fina bilar!

Eventuell buskörning får ske på coop-parkeringen INTE I P-HUSET!

Tycker vi ska kicka igång skiten med en Lördagsträff! Och sedan fortsätta med söndagar smile

Och så några gånger per år en stor Lördagsträff!

Hoppas bara att det hakar på lite folk så uppsala vaknar!

Senast redigerat av TurboLundin (18 januari 2012)

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
Ann-Marie
18 januari 2012 · 46 Inlägg
Volvo V70 AWD "Dennis" (1998)
Volvo 965 "Thomas" (1996)
j3sp3r
18 januari 2012 · 111 Inlägg

håller med turbolundin därsmile alla ska varaq välkomna oavsett vad dom åker de e samma sak som gående får inte va där för dom har ingen bil med sig:O

mrpalmer
18 januari 2012 · 796 Inlägg

Inte säkert att jag dyker upp om de är epa-traktorer med i leken, alldeles för dåliga minnen av de skiten, oavsett hur många tillsäger sig de fått om att inte sladda osv så skärper de sig inte.. aja, får se vad de blir av det här!

Hemma bra, garaget BÄST!
TurboLundin
18 januari 2012 · 764 Inlägg

Det behövs en brud för att det ska hända någe! wink

Tror nog mest på att dra igång söndagsträffarna till våren!

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
TurboLundin
18 januari 2012 · 764 Inlägg

mrpalmer skrev:
Inte säkert att jag dyker upp om de är epa-traktorer med i leken, alldeles för dåliga minnen av de skiten, oavsett hur många tillsäger sig de fått om att inte sladda osv så skärper de sig inte.. aja, får se vad de blir av det här!

Nu ska vi inte vara sånna!
Tror om att någon leker i p-huset så får man helt enkelt skicka ut de!
Tror det funkar bra eftersom copp-parkeringen finns så nära till hands wink

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
mrpalmer
18 januari 2012 · 796 Inlägg

TurboLundin skrev:

mrpalmer skrev:
Inte säkert att jag dyker upp om de är epa-traktorer med i leken, alldeles för dåliga minnen av de skiten, oavsett hur många tillsäger sig de fått om att inte sladda osv så skärper de sig inte.. aja, får se vad de blir av det här!

Nu ska vi inte vara sånna!
Tror om att någon leker i p-huset så får man helt enkelt skicka ut de!
Tror det funkar bra eftersom copp-parkeringen finns så nära till hands wink

Om man läst i diverse andra trådar, t.ex. Fnm så har de haft storaproblem med att hålla undan de som sladdar och skit på parkeringarna.. Men men, hoppas de blir nått bra av detta! Och de är en jävligt stor yta ikea-garaget så smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Ann-Marie
18 januari 2012 · 46 Inlägg

hahah ååh:$
det kommer inte hända ngt, känner de flesta, så det vet att det ska vara ute och leka!

Volvo 965 "Thomas" (1996)
Volvo V70 AWD "Dennis" (1998)
TurboLundin
18 januari 2012 · 764 Inlägg

Ja jag vet att det brukar bli så, man får verkligen hoppas på en lyckad träff! big_smile

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang