Mitt batteri har 3 kontakter, någon som vet vad kontakten utöver + och - har för funktion?
Brukar sitta en temperatursensor i mobilbatterier (och många andra liknande laddningsbara), så antagligen är det till den. För att inte batteriet skall överhetta när man laddar. Står det något vid anslutningarna? Står det "T" så är det temperatursensor.
Apropå Iphone, det finns extrabatterier att köpa till dessa.
fantastiskt
Det finns "skydd" med inbyggda batterier som man sätter på när mobilens batteri börjar bli dåligt. Hade en till min 3gs ett tag sedan. Inget att klaga på förrutom att du inte vill ha för tajta byxor då den är något stor. ...That's what she said.
Apropå Iphone, det finns extrabatterier att köpa till dessa.
fantastiskt
Det finns "skydd" med inbyggda batterier som man sätter på när mobilens batteri börjar bli dåligt. Hade en till min 3gs ett tag sedan. Inget att klaga på förrutom att du inte vill ha för tajta byxor då den är något stor. ...That's what she said.
säljer sådana på jobbet fast till iphone 4. enligt specen skall de ge 40 timmars extra batteritid? du som använt liknande kanske kan bekräfta eller dementera? verkar vara för bra för att vara sant