3405
Sök

Audi Rs4-01 Stulen!

14 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
Audi Rs4 årsm 2001. Stals ur parkeringsgaraget på Elite marina tower i Stockholm  natten till söndag kl 01.30.
Vet att den förmodligen är långt härifrån vid det här laget.. Men lägger ut en tråd ändå!

Reg nr: XFW 956.
Håll öron och ögon öppna!
Tacksam för alla tips!

Kan nås på nr:0705522462
Senast redigerat av Tordstygga (28 november 2011)

German Engineering
9 083 Inlägg
28 november 2011
Fyfan vad tråkigt sad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 624 Inlägg
29 november 2011
Inte en till....

Hobby Fotograf
650 Inlägg
1 587 Inlägg
29 november 2011
En till stulen yikes? helvete.. jag som gick o fundera på att kanske köpa en sån...

1 101 Inlägg
29 november 2011
Hmm är det någon liga eller något som är grymma på att ta dessa? tycker dom försvinner hela tiden?

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

84 Inlägg
29 november 2011
Tragiskt! Jag håller såklart koll! Kolla även min tråd om min stulna RS4. Som jag skrivit, 4 st hittades i Åkersberga i oktober så chansen finns ju att denna/min eller båda finns där någon stans.

MVH Elin

javisst
77 Inlägg
29 november 2011
Drygt ! Snart finns de inga rs4or kvar i sverige så som dom försvinner nu :S

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
29 november 2011
Stals den ur ett parkeringsgarage till hotellet? Var det låst? kameror?

Varför sätter ni inte gps-sändare i dessa bilar då dom verkar vara väldigt populära att stjäla?

2slow

785 Inlägg
29 november 2011
Kan tänka mig försäkringspremien på dessa bilar om denna trend fortsätter!
Som tidigare sa, har de inte kameror i garaget?
Hade varit skönt att få tag på denna RS-Liga!

Its not the fart that kills, its the smell...

7 274 Inlägg
29 november 2011
Jag antar att dom har samma slags larmsystem som dom andra vag bilarna så det är väl förståeligt varför så många försvinner...
Hoppas att dom hittar den!

47 Inlägg
29 november 2011
Brains skrev:
Jag antar att dom har samma slags larmsystem som dom andra vag bilarna så det är väl förståeligt varför så många försvinner...

Jaså? Är dem larmsystemen sämre än vanligt?

7 274 Inlägg
29 november 2011
Vidde skrev:
Brains skrev:

Jaså? Är dem larmsystemen sämre än vanligt?

Dom har en väldigt stor nackdel som jag har förstått. Tänker inte gå in på det närmare av uppenbara själ...

14 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Elin46 skrev:
Tragiskt! Jag håller såklart koll! Kolla även min tråd om min stulna RS4. Som jag skrivit, 4 st hittades i Åkersberga i oktober så chansen finns ju att denna/min eller båda finns där någon stans.

MVH Elin

Tack för det! Tyvärr så är det ju så att så fort man ser en Rs4 så kommer man kolla upp reg nr framöver..
Vi håller tummarna!
Mvh

14 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
azid skrev:

Varför sätter ni inte gps-sändare i dessa bilar då dom verkar vara väldigt populära att stjäla?

Japp. Jo det var låst med portkoder för att komma både in och ut. Kameror fanns och tydligen så såg man personerna som inte kan skilja på ditt och mitt rätt tydligt! Så vi hoppas på det bästa.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
29 november 2011
Tordstygga skrev:
azid skrev:

Japp. Jo det var låst med portkoder för att komma både in och ut. Kameror fanns och tydligen så såg man personerna som inte kan skilja på ditt och mitt rätt tydligt! Så vi hoppas på det bästa.

Var du boende på hotellet? Isåfall stannat länge? Kanske det varit rörelse runt din bil tidigare av personalen på hotellet då någon måste tipsat om bil och medlat koderna till porten.

Har du sett filmen?

2slow

14 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
azid skrev:
Tordstygga skrev:
azid skrev:

Var du boende på hotellet? Isåfall stannat länge? Kanske det varit rörelse runt din bil tidigare av personalen på hotellet då någon måste tipsat om bil och medlat koderna till porten.

Har du sett filmen?

Ja jag bodde där över helgen bara.. Bilen var på Stockholms gator i ca 30min innan jag parkerade den, sen stod den still hela tiden tills den försvann.. Ja antingen så är det någon som har tipsat dom eller så har dom följt efter mig dit, men med tanke på den korta tiden den var ute på stan så har jag svårt att tro det.

Nej jag har inte sett filmen än.

90 Inlägg
29 november 2011
Fy fan vad tråkigt för er, Tordstygga och Elin46 (och även er andra som fått bilen stulen)
Själv bor man ju uppe i Sundsvall, men klart man ska hålla ögonen öppna!

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.

95 Inlägg
29 november 2011
Håller koll i norra sthlm! Förjävla tråkigt! Håller tummarna i alla fall!

Sök