S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
de finns ju alltid bilar som är mycket värre, men de duger för att vara en så stor bil och en volvo
Lär ju hända lite om du trycker fullt i 70-80?
jo, rapp är den ju, sen går de ju snabbt upp i 120 utan att man tänker på de. så de är väl en nackdel med en såpass stor bil att man inte känner verkligen hur snabbt de egentligen går
Haha, men du har väl aldrig legat över 120 med den va?
jo, rapp är den ju, sen går de ju snabbt upp i 120 utan att man tänker på de. så de är väl en nackdel med en såpass stor bil att man inte känner verkligen hur snabbt de egentligen går
hehe, jadu. den ville inte växla riktigt som den skulle, sen var jag sugen på nåt nytt!
Aha okej. Ska du sätta på nyare fronten på 850in?
de är ju en 850 r-front. men blir s70 klarglaslyktor och s70 r-stötfångare iaf sen blir de grövre utblås och andra fälgar som jag tänkt jämnt nu, kanske om pengarna räcker till så vill jag ha r-stolarna som sitter i s70r och v70r även baksätet också
hehe, jadu. den ville inte växla riktigt som den skulle, sen var jag sugen på nåt nytt!
Aha okej. Ska du sätta på nyare fronten på 850in?
de är ju en 850 r-front. men blir s70 klarglaslyktor och s70 r-stötfångare iaf sen blir de grövre utblås och andra fälgar som jag tänkt jämnt nu, kanske om pengarna räcker till så vill jag ha r-stolarna som sitter i s70r och v70r även baksätet också
haha tänkte väl inte jag på . Låter som bra planer
haha tänkte väl inte jag på . Låter som bra planer
alla har ju olika smak vad var de du inte gillade med 850in?
kändes som ett nerbyte från en fin s80 (premiumbil) till en gammal 850, visst den va väl fräsch. vanligtvis brukar man byta upp sig i årsmodell och inte ner
alla har ju olika smak vad var de du inte gillade med 850in?
kändes som ett nerbyte från en fin s80 (premiumbil) till en gammal 850, visst den va väl fräsch. vanligtvis brukar man byta upp sig i årsmodell och inte ner
jo, du menar så. men men. jag ser de inte som en förlust. finns hur många bilar som helst