Hej på er alla glada följare!
Eftersom ni nu uppmärksammat att det inte varit några uppdateringar på ett tag så får jag väll komma med en förklaring till detta.
Godspeaker, jag har inte alls tappat gnistan, tvärt om, det brinner för fullt med idéer och skaparglädjen är skyhög!
MEN, jag har legat jäkligt lågt sedan innan jul, tanken var att jag skulle i stort sett bo i garaget under jul/nyår.
Det blev inte riktigt så tyvärr..
Som alla vet så går ju konjunkturen upp och ner, folk blir av med jobb och företag går i konkurs mm.
Så detta har nu även drabbat mig, efter nästan 5 år som anställd så kommer jag tvingas gå från mitt arbete.
Känns jäkligt tråkigt, men samtidigt också spännande, för nya dörrar öppnas hela tiden och jag försöker se möjligheter istället för hinder av detta besked.
Dock så har jag valt att lägga band på mig själv från att göra några "onödiga" och dyra inköp.
Så därför ligger jag jäkligt lågt med bilbyggandet just för tillfället.
Så nu ligger min högsta prio i att återskapa min egen trygghet och ekonomi för att kunna fortsätta bygga på bilen.
Jag har lite spännande idéer om framtiden, så vi får väll se vart detta kan leda!
Men jag hoppas givetvis att ni inte kommer ge upp på mig!
Detta är bara ett litet oplanerat uppehåll.
//Anton