2872
Sök

Bilder: Bra hemsida på bilar med vit/grå/svart bakgrund.

5 Inlägg
12 december 2011
Trådstartare
Någon som vet en bra hemsida med bilar som bakgrunden på bilden är vit/grå/svart. Även tips om hemsidor med andra bakgrunder tas emot. tongue

Sidan skall vara liknande som bikez. tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 december 2011
En fråga bara, varför måste bakgrunden vara vit/grå/svart? tongue Eller vad ska du använda bilderna till?

Kolla på netcarshow.com
Eller sök på google car wallpapers så borde det finns några bil bilder med enfärgad bakgrund smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

5 Inlägg
12 december 2011
Trådstartare
Ska leka lite i photoshop. tongue
De ska vara dom färgerna för att då bklir det enklare att klippa ut bilen och lägga på en väg om man säger så. tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 december 2011
Jaha, okej förstår, men faktum är att det ofast inte blir lättare eftersom bakgrunden inte brukar vara helfärgad, utan det brukar alltid vara färgskiftningar/skuggor vilket bara gör det jobbigt... Antar att du kommer använda "snabbmarkeringen" för att markera?

Enligt mina erfarenheter i PS så blir det mycket bättre och finns mer möjligheter om du väljer en bild med "riktigt" bakgrund.. För då måste du markera allt manuellt och då får du mer exakt! smile Jag brukar använda "lassopolygon" med 1 px ludd! smile

Lycka till och glöm inte av att lägga upp bilderna i http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=73999

Alltid kul att se vad andra har gjort! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

5 Inlägg
12 december 2011
Trådstartare
Du kan ju kolla polon som jag har modifierat i photoshop, finns här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=233188 smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 december 2011
jaa den va la bra smile Men du behöver inte starta en ny tråd för att få kritik på dina bilder, utan det kan man få genom trådarna som redan finns! (låter som en moralkärring, men inte så menat) smile

Kolla gärna in mina bilar jag har moddat i den tråden jag skickade nyss, dom finns på sista sidan smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Sök