Strul med bilen eller bara fullt upp? Ska du på STCC den 10:e då?
Nja den e inte ens startad med de nya sprutet än nja inte vad ja vet, du då??
Jo det är ju det enda bilmässiga jag hinner åka på i sommar om jag inte går offshore kurs då, sen blir nästa happening Nitro Circus men inte förrns i nov.
Blir nog i Östersund å kikar bägge dagarna beroende på barnvakt, kurs m,m.
Ja här vare dött, men de ska förhoppningsvis bli ändring på de nu. har fått bilen startad med eet nya sprutet m.m. men de har uppstått misständningar som ja inte har nån aning om vart dom kommer ifrån har bytt pumpar kollat regulatorn å allt annat. Har även sålt spridarna för å köpa nya (Bosch 1680cc) så vi får väll se om de e dom som är problemet åt mig
Kommentara vad ni tycker om projektet så här långt!!
Rullade in S2an i helgen så den ska få tina av lite, å spridare e beställt så de e bara motstånden kvar sen ska motorn ur för ja måste täta ett olje läckage vid packboxhållaren/triggern bak på veven
Fan va nice med magnetiskt finger Men ännu trevligare med egen biltransport!!
Kul å se att mitt gamla insug får hänga med ett litet tag till
haha ja, men lie mine trevligt när dom glömde bedövnigen när dom började skära i fingret ja så skönt att slippa leta vagn hela tiden..
Jaa de få hänga med ett tag till, Gör du insug än? tänke om du gör nya med en annan stomme
Vad härligt!! Knivskuren på sjukan
Tyvärr tar det alldeles för lång tid för mig som hobbysvetsare att bygga insug =/ Så det enda jag numera gör med orginalinsugen är att ta bort servicekanalerna och snygga till dom invändigt. Lägger hellre tiden på mina egna projekt.
Men vi håller på att ta fram en helt CNC-fräst stomme som jag ska bygga insug av till min svarta s2 och då kan ju bygga nått extra raceinsug
Fan va nice med magnetiskt finger Men ännu trevligare med egen biltransport!!
Kul å se att mitt gamla insug får hänga med ett litet tag till
haha ja, men lie mine trevligt när dom glömde bedövnigen när dom började skära i fingret ja så skönt att slippa leta vagn hela tiden..
Jaa de få hänga med ett tag till, Gör du insug än? tänke om du gör nya med en annan stomme
Vad härligt!! Knivskuren på sjukan
Tyvärr tar det alldeles för lång tid för mig som hobbysvetsare att bygga insug =/ Så det enda jag numera gör med orginalinsugen är att ta bort servicekanalerna och snygga till dom invändigt. Lägger hellre tiden på mina egna projekt.
Men vi håller på att ta fram en helt CNC-fräst stomme som jag ska bygga insug av till min svarta s2 och då kan ju bygga nått extra raceinsug
Skulle du få för dig göra nå värre insug kan du ju alltid höra av dig
Härligt med biltansport! Vad är det för bil ursprungligen, och har du några bilder på bygget?
De e en sprinter som vi har byggt så att de e bara att bulta av rampen å dit med flaket som satt där från början om man får för sig att man ska flytta lite saker de e klent med bilter på den faktiskt