3535
Sök

Garaget.org vad är själva meningen med hemsidan? *inget illa menat*

551 Inlägg
1 januari 2012
Thunderbird88 skrev:
Köpte ni den för att ha den som en bruksbil är det ju självklart en bruksbil.
Men allt är hur man ser det. Exakt samma sak som med fars Mustang. Han köpte den för att ha en rolig bil vid sidan av sin bruksbil och på sommaren använder han den mer än bruksbilen. Men den är inte köpt för att vara en brukis.
Svårt att sätta gränser men det är väl hur man själv ser på hur bilen används kan jag väl tro.

Den köptes för att min far alltid har drömt om att äga en porsche. alltså en typisk entusiastbil, men används som en bruksbil för att den är roligare att köra till jobbet med än att köra BMW eller volvo.

Jag tycker nog att en entusiastbil är en bil man på något sätt älskar, oavsett om det är en bruksbil.
Senast redigerat av p12 (2 januari 2012)

Haters gonna hate.

618 Inlägg
2 januari 2012
Själv tycker jag att det inte spelar nån roll vilken bil man lägger upp.. Men man kan väl fan ta lite bra bilder och tvätta bilen innan man lägger ut..

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
2 januari 2012
Kollan skrev:
Själv tycker jag att det inte spelar nån roll vilken bil man lägger upp.. Men man kan väl fan ta lite bra bilder och tvätta bilen innan man lägger ut..

Rätt sant där också. Verkar vara svårt för många dock

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök