Om man inte har nåt snällt att säga ska man vara tyst brukar jag tycka, men jag kan inte hålla tyst... Ska du ha dom hjulen, eller skojar du? 😩
Kan meddela att dessa bilder va mest på skoj som ja ladda upp var mest jag som ville se fälgarna på bilen lite
O ja som alla kanske förstår så kan ju inte fälgarna sitta så här i hjulhusen och det återstår fortfarande mycket jobb innan hjulen kommer hamna på plats, o dessa fälgar e ju inte direkt gjorda för o sitta på en personbil eftersom det är offroad hjul (vilket märktes när verkstan skulle kränga på däcken, fälgarna e inte gjorda för lågprofilsdäck, men de gick tillslut ) men det är något annorlunda som ja e ute efter o inte göra som många andra o bara slänga på bling bling hjul, o självklart medför det massa extra jobb på köpet med då.
Men men ja har en vision i huvet så vi får se i slutändan om de blir bra eller ej
dadde skrev:
Om man inte har nåt snällt att säga ska man vara tyst brukar jag tycka, men jag kan inte hålla tyst... Ska du ha dom hjulen, eller skojar du? 😩
Provmonterat hjul i bak för o få en liten bild på hur de kommer bli, och dom kommer hamna ca 1 cm längre in i hjulhuset när dom är på plats sen, så enda modifiering som kommer bli blir att massera innerskärmen lite
Måste centrera bakaxeln bara, hjulet hamnar alldeles för långt fram
Fortsatt lite med golvet, satt fästen bakom stolarna som förra ägaren satt dit, men som jag inte har någon användning för som har tagits bort, och så har det slipats nästintill plåt rent på passagerar sidan
Förberett dörrar o runt rutor bak för slipning, så paneler o lister har tagits bort
Dessa kromlister som satt mellan innerdelen utav dörren mot rutan fram o ibak var ganska fippliga o få loss, satt med klips o ett jädra svart klet som satt som in i berget gick till slut att få loss dom men tog en stund