dbmike skrev:Vart kommer träffen vara? Ligger??
Navkapsel skrev:dbmike skrev:Vart kommer träffen vara? Ligger?? Ånnaboda ligger utanför Örebro.
Johanness skrev:Vilka bilar är tillåtna? Volvo är jag medveten om, men vem som helst med en Volvo?
Navkapsel skrev:Johanness skrev:Vilka bilar är tillåtna? Volvo är jag medveten om, men vem som helst med en Volvo?2010 när jag besökte träffen fanns det allt. Ombyggda/stylade, skrothögar och originalbilar.
Johanness skrev:Navkapsel skrev:Johanness skrev:Vilka bilar är tillåtna? Volvo är jag medveten om, men vem som helst med en Volvo?2010 när jag besökte träffen fanns det allt. Ombyggda/stylade, skrothögar och originalbilar.Toppen, då ska jag själv dit.
danielbrorsson skrev:Johanness skrev:Navkapsel skrev:2010 när jag besökte träffen fanns det allt. Ombyggda/stylade, skrothögar och originalbilar.Toppen, då ska jag själv dit. Vilken av de nämnda kategorierna nappade du på?
Johanness skrev:Navkapsel skrev:2010 när jag besökte träffen fanns det allt. Ombyggda/stylade, skrothögar och originalbilar.Toppen, då ska jag själv dit.
Navkapsel skrev:2010 när jag besökte träffen fanns det allt. Ombyggda/stylade, skrothögar och originalbilar.
Woodpecker skrev:Ok då måste man se till att bilen är klar till detta datum då!!
Putte318 skrev:Kommer jag med Vore kul om vi samlar ihop ett gäng och åker karavan från Borlänge