Du är varmt välkommen ner ta med dig ett gäng ,ju fler desto roligare
Låter bra, kan va kul att åka på nån ny utställning som man inte varit på innan, inte för att man kanske har nåt att hämta men kul att träffa lite likasinnade "idioter" som en annan
Skulle va bra om vi kan va så pass många så vi kan få ett gått kort som vi kan lägga in här på gorg , som jag sa ju fler desto Roligare blir de iiihaaaa
Skulle va bra om vi kan va så pass många så vi kan få ett gått kort som vi kan lägga in här på gorg , som jag sa ju fler desto Roligare blir de iiihaaaa
Öhh, få vad??
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Öhh, få vad??
Han menar att vi ska ta en stor gruppbild på så många som möjligt! (tog mig ett par gånger innan jag fattade vad han vill xD)
Ursäkta mig om jag var otydlig men jag menade så ja en gruppbild för oss alla bilfantaster , pluss att knäppa kort under resans gång ett minne för livet man tänker på bilsports bilträffar då man ser alla bilar pluss folket framför bilarna skulle va kul att lägga in dessa bilder här på gorg ex :-)
kommer i den gröna, allt för att dom fina bilarna ska se ännu finare ut
Edit: efter påhopp från folk som trodde jag tänkte ställa ut så meddelar jag att jag kommer som besökare! Trodde dock ingen var så dum att tro jag tänkte ställa ut en rollad 240 liksom...