var noga med vilken bil du köper, hempul, pystrim, och ghettostyling är stort minus. Se till att du köper en bil med mkt som är bytt till det du vill ha och som t ex oljekylare, coilovers, ic, avgas, bromsar, fälgar, rätt färg så slipper du starta med en originalare och bli ruinerad och tja det viktigaste rätt bil, känns det minsta fel så åk och titta på nästa objekt. Om allt ser bra ut och magkänslan säger nej lyssna på den hehe. Är den trimmad utan oljekylare köp en annan bil är som sagt vanligt med vevlagerras. Gör ett kompprov, lyssna efter missljud i motor, drivlinan, kolla efter rost och allmänt skick är det trasiga grejer lite här och var så är nog inte ägaren så noga med bilen, kolla bromsskivor och dyl om det är eftermarknads kan vara stor prutmån, nya eftermarknadsskivor till min bil går på 3450kr/st och beläggen lika mkt till bägge sidorna.
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.