Bilen är tillbaka från foliering... väldigt nöjd med utseendet på den... den ser mycket styggare ut nu...
Har hafft fullt upp att instalera och ställa in allting nu... Så har inte tvättat rent och fottat en en--- samt att lister saknas för att den ska bli komplett...
Så bilder kommet kanske fram över... och listern ahoppas jag dycker upp snarast...
Polisen uppskattar inte att man kör utan nummer skyllt fram specielt inte om man råkar ha dim ljusen på...
Men allting är inlastat i bilen igen.. och spelandes... och HJÄVLAR...
den har kapasitet att spela HÖGT!
men när man inte vrider på stora effekt vredet så låter den som ett sagoland...
Som en dröm i vadderat siden... ^^
Nu ska säng fösaren intas... sedan ska kläderna av och sängen bestigas å det grundligaste...
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Bilen är tillbaka från foliering... väldigt nöjd med utseendet på den... den ser mycket styggare ut nu...
Har hafft fullt upp att instalera och ställa in allting nu... Så har inte tvättat rent och fottat en en--- samt att lister saknas för att den ska bli komplett...
Så bilder kommet kanske fram över... och listern ahoppas jag dycker upp snarast...
Polisen uppskattar inte att man kör utan nummer skyllt fram specielt inte om man råkar ha dim ljusen på...
Men allting är inlastat i bilen igen.. och spelandes... och HJÄVLAR...
den har kapasitet att spela HÖGT!
men när man inte vrider på stora effekt vredet så låter den som ett sagoland...
Som en dröm i vadderat siden... ^^
Nu ska säng fösaren intas... sedan ska kläderna av och sängen bestigas å det grundligaste...