3684
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

757 Inlägg
26 februari 2012
tips sty inte bakom min bil smile har dom sopat dåligt så finns det risk att gruset flyttar på sig även fast däcken står still smile

36 Inlägg
26 februari 2012
robzter skrev:
tips sty inte bakom min bil smile har dom sopat dåligt så finns det risk att gruset flyttar på sig även fast däcken står still smile

Ta med egen kvast? :-)

"Always know if the juice is worth the squeeze"

15 Inlägg
26 februari 2012
man behöver ju inte köra som en idiot där och burna och lämna gummirester på andra bilar som sist, va ju en jävla massa som skulle styla med sina bilar till max och göra folk riktigt irriterade.. men hoppas som sagt på att folk kan sköta sig denna gång!!

757 Inlägg
26 februari 2012
Skyline-Fille skrev:
robzter skrev:

Ta med egen kvast? :-)

Jo får sopa ordentligt då det är rätt bra med avgaser och skrot som åker ur avgassystemet  smile

345 Inlägg
26 februari 2012
moongose skrev:
man behöver ju inte köra som en idiot där och burna och lämna gummirester på andra bilar som sist, va ju en jävla massa som skulle styla med sina bilar till max och göra folk riktigt irriterade.. men hoppas som sagt på att folk kan sköta sig denna gång!!

Ta med ett fälgkors som du sätter i motorhuven på den som burnar vid din bil så lär dom nog inte göra om det wink

Supra Club Sweden

54 Inlägg
28 februari 2012
kommer att glida förbi och kanske drar med några från uppsala

VIP Medlem
251 Inlägg
28 februari 2012
RoberthR skrev:
Ta med ett fälgkors som du sätter i motorhuven på den som burnar vid din bil så lär dom nog inte göra om det wink

Håller med till fullo!! det jobbiga är dock att dom som äger bilen man sätter fälgkorset i oftast varken har vett eller nyktra kompisar med sig, så kan eskalera ganska så fort wink

36 Inlägg
28 februari 2012
Qziny skrev:
RoberthR skrev:

Håller med till fullo!! det jobbiga är dock att dom som äger bilen man sätter fälgkorset i oftast varken har vett eller nyktra kompisar med sig, så kan eskalera ganska så fort wink

Det är då airwolf kommer och slår dom.

"Always know if the juice is worth the squeeze"

Finraggare
2 381 Inlägg
28 februari 2012
Skall ju fan inte behöva bråkas för att folk inte skall blästra bilar tycker jag...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

VIP Medlem
251 Inlägg
28 februari 2012
kameramannen skrev:
Skall ju fan inte behöva bråkas för att folk inte skall blästra bilar tycker jag...

Nej det ska det verkligen inte behövas, men ska det ta ett stopp så är ju det vad som måste ske... sen får man ju tänka till lite och överväga om det verkligen är värt ett slagsmål eller om man helt enkelt får stå ut med att bli blästrad eftersom man frivilligt åker på träff hmm Så ser det ju ut i de flesta fallen, därför folk inte agerar lika extremt som man egentligen vill! smile

114 Inlägg
28 februari 2012
Qziny skrev:
kameramannen skrev:

Nej det ska det verkligen inte behövas, men ska det ta ett stopp så är ju det vad som måste ske... sen får man ju tänka till lite och överväga om det verkligen är värt ett slagsmål eller om man helt enkelt får stå ut med att bli blästrad eftersom man frivilligt åker på träff hmm Så ser det ju ut i de flesta fallen, därför folk inte agerar lika extremt som man egentligen vill! smile

Det blir fight 100% om folk står och burnar bredvid våra bilar.. Lite respekt får man ha.

1 801 Inlägg
28 februari 2012
Bara ta en näve grus och sula i fronten på deras bil! smile Löser nog det mesta!

15 Inlägg
28 februari 2012
bättre att göra upp och köra ett race istället för att bråka, men visst lär jävulen komma fram om någon blästrar ens bil!! vore ju något fel i huvudet om man accepterade det..

1 801 Inlägg
28 februari 2012
moongose skrev:
bättre att göra upp och köra ett race istället för att bråka, men visst lär jävulen komma fram om någon blästrar ens bil!! vore ju något fel i huvudet om man accepterade det..

Förstår idén.
Men hur skulle det hjälpa. Nu lever vi inte i en fast and furious film! tongue

466 Inlägg
28 februari 2012
Qziny skrev:
kameramannen skrev:

inte fasen ska man behöva stå ut med att få sin bil blästrad när man åker på en bil träff för att tjöta lite och kolla på alla fina bilar.
folk som inte kan uppföra sig har inte där att göra anser jag

Christer *Dieselkungen*

16 197 Inlägg
28 februari 2012
sen kan man ju fråga sig va de e som e sååå "coolt" med att bööööörna. ??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

15 Inlägg
28 februari 2012
det är skillnad på folk och folk i dagens samhälle tyvärr, lika illa är det med folk som tar med sig ÖL på träffar INTE OK..

1 801 Inlägg
28 februari 2012
moongose skrev:
det är skillnad på folk och folk i dagens samhälle tyvärr, lika illa är det med folk som tar med sig ÖL på träffar INTE OK..

Helt klart! Alkohol överhuvudtaget!

16 197 Inlägg
28 februari 2012
moongose skrev:

du menar som på elmia?   där var å varannan "bonde" springer runt å e skit fulla.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

15 Inlägg
28 februari 2012
evilaudio skrev:
moongose skrev:

du menar som på elmia?   där var å varannan "bonde" springer runt å e skit fulla.

Ja precis.. HELT STÖRT!!!!!!!

Sök