Spärra av runt bilen? Jag har en don't touch skylt jag brukar köra med.
de brukar inte räcka.. vet inte hur många ggr ja fått rycka ur folk ur mina bilar på olika event. folk tror att de e ett "tivoli" som man får göra som man vill med.
hehe va gör man inte för att träffa andra biltokar och dessutom är det alltid trevligt att glida i diesel monstret hoppas på fint väder och en riktigt nice träff 100 mil tur/retur för min del
hehe, jag trodde jag hade längst med mina 55 tur/retur! Ska bli nice att få se beemern!!
som det ser ut nu så finns den även på elmia i påsk hoppas hinna få den vildare än nånsin 2012 va ju väst 2011 så nu satsas det på 2012
Ja, alkohol är oacceptabelt och samma med bööörning vid andra bilar.. Ska ta med mig en skrothög så burnar någon nära mig så kör jag den skrothögen på hans bil, problemet är löst!
Försök att hålla er till trådens ämne, om träffen i sig.
Vi arrangörer uppmanar er att INTE leka bland andra bilar eller på något sätt utsätta besökares bilar eller besökare i sig för någon som helst fara.
Vi gör detta för att folk ska ha trevligt, en bilträff där vi ställer upp bilarna och har en kul stund. Tänk på att det finns barn och djur på plats.
Och så kan ni gärna lämna alkoholen hemma, för allas skull.
Mvh Andro
Däckrök brukar väl uppskattas? Kommer det finnas något avskilt ställe där folk kommer att tycka det är okej att leka lite eller ser ni det bara som idioti? ^^ Mvh pontus
finns det nånstans på parkeringen man kan stå utan risk för blästring? Bilen är helt nylackad, vill inte få den blästrad...
Vore ju fint om jag, du och RoberthR stallde oss bredvid varandra? Snyggt med tre supror i rad tänkte jag! Den som kommer först kan ju ta plats åt dom andra eller något bredvid?
finns det nånstans på parkeringen man kan stå utan risk för blästring? Bilen är helt nylackad, vill inte få den blästrad...
Vore ju fint om jag, du och RoberthR stallde oss bredvid varandra? Snyggt med tre supror i rad tänkte jag! Den som kommer först kan ju ta plats åt dom andra eller något bredvid?
glömde tilläga : VITA supror
Kör på det:)
I'd rather die like a man, than live like a coward
Ställer du dig bland alla andra bilar ungefär i "mitten" av hela träffen så är de minimal risk att bli blästrad men chansen blir nog mindre ju närmare mitten av allt du står