3269
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

Finraggare
2 381 Inlägg
28 februari 2012
Spärra av runt bilen? Jag har en don't touch skylt jag brukar köra med.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

16 197 Inlägg
28 februari 2012
kameramannen skrev:
Spärra av runt bilen? Jag har en don't touch skylt jag brukar köra med.

de brukar inte räcka..   vet inte hur många ggr ja fått rycka ur folk ur mina bilar på olika event.   folk tror att de e ett "tivoli" som man får göra som man vill med.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Finraggare
2 381 Inlägg
28 februari 2012
Min "rör inte" skylt ser ut såhär

http://www.baseballrampage.com/productphotos/1670_display.jpg

smile

16 197 Inlägg
28 februari 2012
spärrar man av runt bilen så kan man ju gå runt å titta på andras bilar samtidigt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 062 Inlägg
28 februari 2012
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

galet... ja bor på södra sidan sthlm å tycker de e långt i barkarby..haha

Hahahaha  håller faktiskt med! Även jag som måste åka från Södra Stockholm wink

"You Go, we go!"

466 Inlägg
28 februari 2012
TLO skrev:
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

coolcoolcoolcool

lär bli en lååååååååååååååång natt för min del cool

Christer *Dieselkungen*

1 801 Inlägg
28 februari 2012
Ghost Rider skrev:
Qziny skrev:
Ghost Rider skrev:

hehe va gör man inte för att träffa andra biltokar och dessutom är det alltid trevligt att glida i diesel monstret smile
hoppas på fint väder och en riktigt nice träff
100 mil tur/retur för min del cool

hehe, jag trodde jag hade längst med mina 55 tur/retur! tongue   Ska bli nice att få se beemern!! big_smile

som det ser ut nu så finns den även på elmia i påsk smile
hoppas hinna få den vildare än nånsin 2012
va ju väst 2011 så nu satsas det på 2012 smile

Vad kul! big_smile Tar några bilder!

1 062 Inlägg
28 februari 2012
Ghost Rider skrev:
TLO skrev:
evilaudio skrev:
åka hela vägen från gbg?

coolcoolcoolcool

lär bli en lååååååååååååååång natt för min del cool

Thats the spirit!! smile

"You Go, we go!"

345 Inlägg
28 februari 2012
onurxx skrev:
Ja, alkohol är oacceptabelt och samma med bööörning vid andra bilar.. Ska ta med mig en skrothög så burnar någon nära mig så kör jag den skrothögen på hans bil, problemet är löst!

Och där föll jag av stolen av skratt! hahaha

Supra Club Sweden

807 Inlägg
28 februari 2012
finns det nånstans på parkeringen man kan stå utan risk för blästring? Bilen är helt nylackad, vill inte få den blästrad...

I'd rather die like a man, than live like a coward

1 801 Inlägg
28 februari 2012
drazen_gti skrev:
finns det nånstans på parkeringen man kan stå utan risk för blästring? Bilen är helt nylackad, vill inte få den blästrad...

Det är svårt. Men ställ dig vid ok macken annars. Eller på någon utav dom väldigt små. Kanske längs kanten.

Finraggare
2 381 Inlägg
28 februari 2012
Nu får ni det ju att låta som värsta hulliganträffen. Det är det INTE. Har inte haft några problem när jag varit parkad i mitten

65 Inlägg
28 februari 2012
Galic_Andro skrev:
Försök att hålla er till trådens ämne, om träffen i sig.

Vi arrangörer uppmanar er att INTE leka bland andra bilar eller på något sätt utsätta besökares bilar eller besökare i sig för någon som helst fara.

Vi gör detta för att folk ska ha trevligt, en bilträff där vi ställer upp bilarna och har en kul stund. Tänk på att det finns barn och djur på plats.

Och så kan ni gärna lämna alkoholen hemma, för allas skull.

Mvh Andro

Däckrök brukar väl uppskattas? smile  Kommer det finnas något avskilt ställe där folk kommer att tycka det är okej att leka lite eller ser ni det bara som idioti? ^^ Mvh pontus

VIP Medlem
251 Inlägg
28 februari 2012
drazen_gti skrev:

Vore ju fint om jag, du och RoberthR stallde oss bredvid varandra? wink Snyggt med tre supror i rad tänkte jag! smile Den som kommer först kan ju ta plats åt dom andra eller något bredvid? smile

glömde tilläga : VITA supror wink
Senast redigerat av Qziny (28 februari 2012)

MDS Montör
112 Inlägg
28 februari 2012
tycker att det borde finnas skyltar på respektive infart till parkeringen där man hänvisar alla lekande bilar till andra sidan gatan.

807 Inlägg
28 februari 2012
Qziny skrev:
drazen_gti skrev:

Vore ju fint om jag, du och RoberthR stallde oss bredvid varandra? wink Snyggt med tre supror i rad tänkte jag! smile Den som kommer först kan ju ta plats åt dom andra eller något bredvid? smile

Kör på det:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

345 Inlägg
29 februari 2012
drazen_gti skrev:
Qziny skrev:
drazen_gti skrev:

Kör på det:)

vinka in mig om ni kommer före!

Supra Club Sweden

15 Inlägg
29 februari 2012
drazen_gti skrev:

Ställer du dig bland alla andra bilar ungefär i "mitten" av hela träffen så är de minimal risk att bli blästrad men chansen blir nog mindre ju närmare mitten av allt du står smile

114 Inlägg
29 februari 2012
drazen_gti skrev:

Som sagt, ska ta med mig 2 bilar varav ena ska vara en skrothög.. Ställ bilen bredvid min så kör jag skrothögen på den bilen som böörnar! smile

15 Inlägg
29 februari 2012
onurxx skrev:
drazen_gti skrev:

Som sagt, ska ta med mig 2 bilar varav ena ska vara en skrothög.. Ställ bilen bredvid min så kör jag skrothögen på den bilen som böörnar! smile

Hahah de hade varit schysst o sett big_smile

Sök