Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

Eddy Galen, inte dum.
27 april 2012 · 1 324 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:

adde_240 skrev:
ändrade planer för min del.... tagen av farbror blå igår när det gick lite brett... så böter på 1000 sen ombes på bilen så de e körförbud på den nu..

Drop in bes fort som fan då??

Kanske lite svårt med motorkonvertering? hmm

Dummle
27 april 2012 · 649 Inlägg

Håll er till topic så inte tråden blir låst tack.

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Mazda rx-7 FD3S "White Trash Beauty" (1996)
Nissan s14 "LSR Twin Turbo" (1996)
Audi RS6 (2009)
Masterworks
27 april 2012 ·

Dummle skrev:
Håll er till topic så inte tråden blir låst tack.

lol

http://www.thechocolatereview.net/wp-content/uploads/2008/04/topicchocolatebarzx3.jpg

dansken_1983 2 fast 4 swedish roads
27 april 2012 · 150 Inlägg

Kommer ;-)

Nas ne dogonyat
Skoda Octavia vRS "Hannah" (2008)
fraank
27 april 2012 · 67 Inlägg

Tyvärr kmr jag inte med min bil, Hämta bilen idag på turbocenter inte en klar Mappning då den tappar bränsletryck vid 6000 i varv. Så blir att byta till grövre kablar till pump o grövre soppa ledningar, lång helgens nöje..

CelicaMannen
27 april 2012 ·

Dyker upp med bruksbilen! Då vädret verkar hålla i sig och bli bra.

Niikke
27 april 2012 · 2 Inlägg

Nu när jag är i Stockholm tittar jag förbi på vägen hem! Blir riktigt spännande! smile

Ses där strax efter 20.00! Dyker upp i S4:an! big_smile

Audi A5 2.0 TFSI Sportback "Prosport 211hk" (2010)
BlueTurbo
28 april 2012 · 2 Inlägg

Tar med 900an så den för sträcka på benen öh.. jag menar hjulen! wink

Volkswagen Golf GT "Gråsuggan" (2014)
micraracing
28 april 2012 · 51 Inlägg

snöt mig nyss och det enda som kom ut var rött spraydam. hoppas resultatet blir ok (Y) ses om ett par timmar

Mazda MX-5 "Miata" (1998)
Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
28 april 2012 · 205 Inlägg

Vädret tycks bli bra och jag kan ana hur fruktansvärt många fina fordon man ska få skåda ikväll :-)

Hoppas på att träffa folk av den uppfostrade sorten, UTAN svinerier och att man repekterar varann och därmed är lika respektfulla mot andras bilar som sin egen.. kastar man flaskor och skräp uppför sig som ett anus kan man få problem med framtiden.

Kan räkna ut med röven och två kritor att poliser kommer vara närvarande, och jag hoppas innerligt att vi mognat lite sedan förra året, då det bara är vi bilintresserade som blir lidande i slutänden, respekterar vi polisen respekterar dom oss och därmed kan dom ägna sig åt att jaga biltjuvar och våldtäktsmän istället för att vara nån sorts dagispersonal på en parkering för oss. Alla blir nog gladast i slutändan om vi gör detta till det bästa.

Ha en underbar kväll allihop.  /svana

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
Audi_powah
28 april 2012 · 1 515 Inlägg

Svana skrev:
Vädret tycks bli bra och jag kan ana hur fruktansvärt många fina fordon man ska få skåda ikväll :-)

Hoppas på att träffa folk av den uppfostrade sorten, UTAN svinerier och att man repekterar varann och därmed är lika respektfulla mot andras bilar som sin egen.. kastar man flaskor och skräp uppför sig som ett anus kan man få problem med framtiden.

Kan räkna ut med röven och två kritor att poliser kommer vara närvarande, och jag hoppas innerligt att vi mognat lite sedan förra året, då det bara är vi bilintresserade som blir lidande i slutänden, respekterar vi polisen respekterar dom oss och därmed kan dom ägna sig åt att jaga biltjuvar och våldtäktsmän istället för att vara nån sorts dagispersonal på en parkering för oss. Alla blir nog gladast i slutändan om vi gör detta till det bästa.

Ha en underbar kväll allihop.  /svana

WORD!!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
28 april 2012 · 1 834 Inlägg

Svana skrev:
Vädret tycks bli bra och jag kan ana hur fruktansvärt många fina fordon man ska få skåda ikväll :-)

Hoppas på att träffa folk av den uppfostrade sorten, UTAN svinerier och att man repekterar varann och därmed är lika respektfulla mot andras bilar som sin egen.. kastar man flaskor och skräp uppför sig som ett anus kan man få problem med framtiden.

Kan räkna ut med röven och två kritor att poliser kommer vara närvarande, och jag hoppas innerligt att vi mognat lite sedan förra året, då det bara är vi bilintresserade som blir lidande i slutänden, respekterar vi polisen respekterar dom oss och därmed kan dom ägna sig åt att jaga biltjuvar och våldtäktsmän istället för att vara nån sorts dagispersonal på en parkering för oss. Alla blir nog gladast i slutändan om vi gör detta till det bästa.

Ha en underbar kväll allihop.  /svana

Vart är gilla knappen när man behöver den. smile

Önskar alla en riktigt trevlig kväll smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
PerArne Mycke vill ha mer...
28 april 2012 · 611 Inlägg

Någon som vet om det finns några tvätt möjligheter i närheten? 40mil motorväg lär väl göra sina spår smile

Helst en vanlig tvättplatta med manuell högtryckstvätt men i värsta fall så får det bli en automattvätt UTAN borstar..

Nån som kan tipsa om bra ställen?

//Per-Arne
Motodyner
28 april 2012 · 120 Inlägg

Fan jag är ensam alla man känner nattar småbarn, jobbar eller ute på annat håll.. hmm
Någon annan loner som vill ha en Dejt så man slipper va själv?? Jag är kille men är öppen för förslag... *desperat* Haha :p
Hör av er isf!

Maruchinu Drifters With Attitude
28 april 2012 · 263 Inlägg

PerArne skrev:
Någon som vet om det finns några tvätt möjligheter i närheten? 40mil motorväg lär väl göra sina spår smile

Helst en vanlig tvättplatta med manuell högtryckstvätt men i värsta fall så får det bli en automattvätt UTAN borstar..

Nån som kan tipsa om bra ställen?

Finns GDS i Upplands Väsby, tror det ska finnas något i Jakobsberg också.

hampeg
28 april 2012 · 7 Inlägg

Dyker upp med Evo`n! någon mer från Dalarna som kommer ?

Dop3Dawg
28 april 2012 · 62 Inlägg

PerArne skrev:
Någon som vet om det finns några tvätt möjligheter i närheten? 40mil motorväg lär väl göra sina spår smile

Helst en vanlig tvättplatta med manuell högtryckstvätt men i värsta fall så får det bli en automattvätt UTAN borstar..

Nån som kan tipsa om bra ställen?

Här har du en "relativt nära" tvättplats. I Jakobsberg kan det kanske finnas möjlighet, men det har jag inte koll på.
http://www.wdcarwash.se/anlagg/solvalla.html

Har för mig att OKQ8 i Rinkeby har tvätt och möjlighet att hissa upp bilen. http://kartor.eniro.se/m/9WOKp

Senast redigerat av Dop3Dawg (28 april 2012)

Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.
PerArne Mycke vill ha mer...
28 april 2012 · 611 Inlägg

Dop3Dawg skrev:

PerArne skrev:
Någon som vet om det finns några tvätt möjligheter i närheten? 40mil motorväg lär väl göra sina spår smile

Helst en vanlig tvättplatta med manuell högtryckstvätt men i värsta fall så får det bli en automattvätt UTAN borstar..

Nån som kan tipsa om bra ställen?

Här har du en "relativt nära" tvättplats. I Jakobsberg kan det kanske finnas möjlighet, men det har jag inte koll på.
http://www.wdcarwash.se/anlagg/solvalla.html

Har för mig att OKQ8 i Rinkeby har tvätt och möjlighet att hissa upp bilen. http://kartor.eniro.se/m/9WOKp

Precis en sån anläggning jag letar men den ligger ju nästan en mil nedanför? trodde stockholm skulle ha flera såna här tvättar smile

//Per-Arne
Bjura_e30
28 april 2012 · 200 Inlägg

Nu rullar jag o mina polare från linköping smile
Åker tidigt för att utforska staden lite sen hoppas på en grym kväll smile!

Stefan_N
28 april 2012 · 347 Inlägg

Finns tyvärr inga bra GDS tvätthallar kvar här snart hmm en som låg precis vid mig har blivit en miljöhall där man inte kan ha med sig egen hink och medel utan att man köper tid för vise versa medel man får bruka under tiden den tickar ner. Så Upplands Väsby's GDS hall är bättre då tycker jag smile.




PerArne skrev:

Dop3Dawg skrev:

PerArne skrev:
Någon som vet om det finns några tvätt möjligheter i närheten? 40mil motorväg lär väl göra sina spår smile

Helst en vanlig tvättplatta med manuell högtryckstvätt men i värsta fall så får det bli en automattvätt UTAN borstar..

Nån som kan tipsa om bra ställen?

Här har du en "relativt nära" tvättplats. I Jakobsberg kan det kanske finnas möjlighet, men det har jag inte koll på.
http://www.wdcarwash.se/anlagg/solvalla.html

Har för mig att OKQ8 i Rinkeby har tvätt och möjlighet att hissa upp bilen. http://kartor.eniro.se/m/9WOKp

Precis en sån anläggning jag letar men den ligger ju nästan en mil nedanför? trodde stockholm skulle ha flera såna här tvättar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang