Köpte inte fälgarna för att dom va snygga utan att de är i princip de enda lätta 16" fälgar att få tag på till 740. Och 16" däck får jag i massor Tycker själv fälgarna inte är spec snygga så lär ju piffa upp dom lite, ska man hålla budget så får de bli så
850 turbo fälgarna kan du hålla utkik efter annars. Eftersom dom ser ut som propellrar så ska dom tydligen blåsa ganska mycket luft på bromsskivorna och kyla dom. Men det har jag ingen aning om ifall det är sant men 16" är dom iaf:)
Inte bilen endå bara ska lekas med så vill jag inte slänga ut en massa pengar i onödan
Jajo zemet men då måste ja ha spacer plattor. Vilket inte behövs med hydra
Biltemas "spacerbrickor" lr vad man ska kalla dom fungerar utmärkt:) Men kör du med hydra, men skulle du förstöra dina hydra så är ju 850 billiga och enkla fälgar att få tag på:)
Har inhandlat lite värre grejer till bränslet Malpassi progressiv btr och bosch 375cc @3bar spridare Borde nog funka fint bara man ställer upp trycket lite
Efter en del strul och mycket velande så slutar det med att jag ska ha klar 740 i sommar iaf! Och då i en ny skepnad... Då jag redan tröttnat på dom ca 260-280 hästarna så ska de bli fler!
Förhoppningsvis är alla turbo grejerna sålda och jag ska på med värre grejer.
Mer info får den som följer veta lite senare
Dom flesta hydra fälgarna lackade, bara däck som fattas nu!
740 org. kapade fjädrar VS. 245 husvagns fjädrar. Dom absolut hårdaste fjädrarana som biltema kan erbjuda är nog allt merca fjädrar, men dom är mycke smalare och de blir en del fix och trix för att få dit, så dessa får duga som troligtvis är tillräckligt hårda
Lönen rullar in och man känner att våren är här och begäret att lägga svarta spår blir bara värre för var dag som går
Getrag lådan får vänta, fick tag på en M90 billligt så ska bara svtesa 3:an och sen testa få se om de håller Så jag kommer ut och kunna köra iår Enligt uppgifter ska den bara ha gått 9000mil, så får hoppas på de bästa