Att medvetet sabbotera trådar kommer att leda till en varning, så jag uppmanar dig att läsa reglerna innan du postar flera inlägg i forumet. Vidare diskussioner om det här tas via PM eller mail till support@garaget.org
Huruvida det ska finnas en tråd för varje bilmärke,modell överlåter jag till en annan moderator/admin att avgöra.
Varför inte det finns ju redan en tråd för bilder på bmw bilar o jag tycker att det kan va trevligt med en vw tråd här med även om man är här mindre nu o mer på boxerville
Varför inte det finns ju redan en tråd för bilder på bmw bilar o jag tycker att det kan va trevligt med en vw tråd här med även om man är här mindre nu o mer på boxerville
Tycker att det är alldeles självklart att man kan ha en bildtråd för varje märke! Varför inte för varje modell om man känner för det?? Torde väl vara fritt för var och en att skapa en en valfri tråd efter eget önskemål!
Tråden började bra iallafall med alla ratlook bubblor !
Ratlook-bilar får inte läggas upp här inne på gorg - jag har flera IRL-polare vars "råttstukade" VW:s blivit tagna offline ... Men min egen blanka "skönhet" kanske platsar ?!