OscarSkold skrev:Jag ska köpa ett "vadå skatt?" klistermärke till min hade jag tänkt, så kör på du jag har en s211 CDI -01
Bjork_Pagen skrev:500 spänn o en bra förklaring att man inte får ha den där;)
NomOur skrev:Bjork_Pagen skrev:500 spänn o en bra förklaring att man inte får ha den där;)Jasså =/ Så det är endast lagligt med äkta skattemärken just där?
Bjork_Pagen skrev:Ähh fan, man kan inte ha koll på allt;) Ja hade inte så bra koll men fick 1000papp, en på dragbilen och en på trailern haha
Plankpojk skrev:Helt sjukt.. Sen finns de gubbar med Volvo 440 som åker runt med en gigantisk majblomma på regplåten. Tror knappast att dom får böter
skottas skrev:Bjork_Pagen skrev:Ähh fan, man kan inte ha koll på allt;) Ja hade inte så bra koll men fick 1000papp, en på dragbilen och en på trailern hahaFick du en miljon? För vadå? Och av vem?
Bjork_Pagen skrev:Ajemen, står på dekaltrims hemsida också! Endast dom gamla skattemärket får sitta kvar, inget annat får klistras på en regg skylt
trippelturbo skrev:Bjork_Pagen skrev:Ajemen, står på dekaltrims hemsida också! Endast dom gamla skattemärket får sitta kvar, inget annat får klistras på en regg skyltJasså? Jag har ett Saabmärke där Finns ju dom som kör helt utan