Min bmw 320D som jag ägt sedan jag var 18 år, får sig en renovering. Bilen har rullat närmare 40.000 mil och renoveringen fortsätter, hittils fixat upp karossen och lagat rost folierat och sänkt med mera =)
Turkosa fälgar hade varit snyggt! Fast beror ju helt på om man vill synas eller ej. Vill man vara lite diskret så duger ju gråa fint, vita är snyggt med
Jag åkte till garaget idag igen för att fortsätta med de som krånglade igår... Till slut fungerade de men jäklar va den satt... haha
Lade ner "auxdosan" lite smidigare och sen så fick jag in allt utan att krångla jätte mkt. Gjorde ju om allt sen förra helgen eftersom det lät skit! kabel som klämdes och var glapp.
Idag lät det en aningens bättre och en glad Erika åkte hem från garaget
Vart lite avrbuten av en vän som skulle åka och kolla på bil så jag följde med som råd ! vad gör man inte för sina vänner Får kanske åka dit nån dag i veckan sjukt taggad på att bara få ut bilen ur garaget helst nyss !
Ja den färgen var riktigt nice ! får se hur det blir kanske inte blir omlack av fälgarna i år då jag har mkt annat som måste göras på bara nån vecka nu !
Ne bulten var inte rolig när den gick av, lagomt less
Fy fan för avdragna bultar till fjäderbenen, hade samma problem på båda sidorna och fick borra ur dem och köra genomgående bult med mutter. Lagom skoj när man har massa drivaxlar och skit ivägen
Apropå att det tar i i hjulhusen bak... Hade samma problem på min bil också och det som tog i på min kärra var ett fäste till stötfångaren som sitter inne i hjulhuset. Fick helt sonika ta bort det fästet och sen gick det fritt. Inte tappat stötfångaren hittills heller så det var inga problem
Fy fan för avdragna bultar till fjäderbenen, hade samma problem på båda sidorna och fick borra ur dem och köra genomgående bult med mutter. Lagom skoj när man har massa drivaxlar och skit ivägen
Apropå att det tar i i hjulhusen bak... Hade samma problem på min bil också och det som tog i på min kärra var ett fäste till stötfångaren som sitter inne i hjulhuset. Fick helt sonika ta bort det fästet och sen gick det fritt. Inte tappat stötfångaren hittills heller så det var inga problem
ja sitter med genomgående bult och mutter på min nu med
Ja de fästet är de inte mkt kvar av på min , men de tar i mer i skärmarna än vad de tagit i där har ju inte kunna vart mer än 2 per och halvtank blir lite ändringar tills sommaren nu så jag ska ha mer spacers bak oxå
Haha ok, ja bra och enkel lösning Ok, var bara menat som ett tips Men då tar ju din i mer inåt, fästet är ju i ytterkant, Fan va sjukt, precis när jag skrivit i din tråd så bläddrade jag över till fejjan och såg att du kommenterat Jompas bild. Världen är liten ibland
P.s. Har också genomgående bult med mutter nu! Fick lite intressant info på Schmiedmann där de sa att det bara är E46an som har den idiotlösningen.. alla andra modeller har genomgående bult med mutter! Man kan ju fråga sig vad den ingenjören som kom på den idiotlösningen tänkte egentligen
P.s. Har också genomgående bult med mutter nu! Fick lite intressant info på Schmiedmann där de sa att det bara är E46an som har den idiotlösningen.. alla andra modeller har genomgående bult med mutter! Man kan ju fråga sig vad den ingenjören som kom på den idiotlösningen tänkte egentligen
ja de är valsat dock kommer de försvinna mer iår hade brottom förra året pga göteborgsresa
Haha ok, ja bra och enkel lösning Ok, var bara menat som ett tips Men då tar ju din i mer inåt, fästet är ju i ytterkant, Fan va sjukt, precis när jag skrivit i din tråd så bläddrade jag över till fejjan och såg att du kommenterat Jompas bild. Världen är liten ibland
Ja så länge sen fungerar så är det bra, å de gör det ju Den tar i över allt typ både ytterkant och inner nötte ner hjulhusen förra året ^^
haha jasså ah känner henny å har träffat jompa en del med
Ja så länge sen fungerar så är det bra, å de gör det ju Den tar i över allt typ både ytterkant och inner nötte ner hjulhusen förra året ^^
haha jasså ah känner henny å har träffat jompa en del med
Hmm typiskt då Korkade ingenjörer som inte konstruerade bilen så man kunde köra toklågt och med breda hjul