2911
Sök

Inför: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

165 Inlägg
20 februari 2012
#201
Så sant så. I vilket fall som helst så hoppas jag på att jag kan komma till denna otroliga bmw träff i egen bil. Vil ju också känna mig som en i gänget och inte behöva komma med min gamla opel..hehe.

tänkte på det. var det 40kr per bil i "inträde" eller per person i bilen?

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

165 Inlägg
20 februari 2012
#202
ja jag läste det i en eftersnackstråd. Den ser ju otroligt fin ut på bilderna med.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

141 Inlägg
20 februari 2012
#203
Och detta priset blev jag otroligt glad och framför allt förvånad över. Glömmer aldrig tankarna som sprang genom huvvet när alla funktionärer gick och tittade på mig och min bil haha smile

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!

165 Inlägg
20 februari 2012
#204
Men det är ju skoj som fan att få sån uppskattning för sin bil antar jag.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

1 393 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
#205
Budda80 skrev:
tänkte på det. var det 40kr per bil i "inträde" eller per person i bilen?
Det är per bil. Står i träfftråden och det är de med BMW som måste betala. Övriga bilmärken måste inte betala, men man får givetvis bidraga till den välgörande ändamålet (troligtvis Barncancerfonden igen).

CEO @ Bimmers Of Sweden

165 Inlägg
20 februari 2012
#206
Tack för svar. Ska allt se till så att vi betalar per person om vi kommer i en bmw. annars me såklart. för man kan ju nte snåla fínför en så bra sak.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

5 Inlägg
20 februari 2012
#207
Jag kunde nog tänka mig att dra igång en samåkning från Gävle om jag bara var hundra på att jag är ledig den 26:e. Ska naturligtvis göra allt jag kan för att slippa jobba och kunna ta del av denna grymma träff.
Tummen upp till alla arrangörer! smile

11 Inlägg
20 februari 2012
#208
Låter skit bra! nån samlingsplats eller nått?
Darkus skrev:
Vi blir några som åker ifrån Borlänge. Häng på oss då. Så träffar vi dom andra i Västerås..å så är det en jääätte konvoj till E-tuna
Caamillaa skrev:
blir den nån samman åkning från Ludvika hållet?  smile
Vore ju soft!


1 393 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
#209
Zumon skrev:
Jag kunde nog tänka mig att dra igång en samåkning från Gävle om jag bara var hundra på att jag är ledig den 26:e. Ska naturligtvis göra allt jag kan för att slippa jobba och kunna ta del av denna grymma träff.
Tummen upp till alla arrangörer! smile
Bra där Zumon!

Jag har kontaktat en av dem som ledde Gävle-/Östkustkaravanen förra året. Får se vad han svarar, men annars är du väldigt välkommen att leda den.

Tack så länge!

CEO @ Bimmers Of Sweden

1 393 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
#210
Caamillaa skrev:
Låter skit bra! nån samlingsplats eller nått?
Här är samåkningstråden, kika där: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238750

CEO @ Bimmers Of Sweden

11 Inlägg
21 februari 2012
#211
Tackar tackar smile

Mfive skrev:
Caamillaa skrev:
Låter skit bra! nån samlingsplats eller nått?
Här är samåkningstråden, kika där: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238750


505 Inlägg
21 februari 2012
#212
Eftersom det är ganska långt kvar innan "årets" träff går av stapeln och min kalender redan är relativt full(vilket innebär en viss osäkerhet att jag själv kan åka) så har jag svårt att ta på mig att styra upp en samåkning. Jag har varit med en gång tidigare och då via samåkning från Gävle, förslagsvis är väl samma tid och plats att föredra för att om möjligt ansluta till BMW-maffian i Uppsala smile Om jag inte minns fel så var tidpunkten för samling 08 30 och avfärd 08 45(detta går ju naturligtvis att anpassa) och platsen var biltemas gigantiska parkering i bortre delarna av Hemlingby. Det är också lätt att ansluta från E4:an, när man kommer norrifrån så svänger man in södra infarten och då ser man Biltema-skylten ganska omgående, omöjligt att missa.

Tips från coachen!
Om du inte hittar någon som kan lägga upp en tråd Mfive så kan du ju göra det själv och när folk börjar sätta upp sig på listan så är det väl bara att någon tar detta lilla ansvar att vara först på plats resdagen smile

My car Brings Me Women

BMW entusiast
579 Inlägg
1 393 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
#214
GRYMT! Uppdaterar förstainlägget och länkar ut det på Facebook och forumen!

CEO @ Bimmers Of Sweden

1 393 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
#215
För er med BMW som ska till Elmia, har vi nu lagt upp detta. Skriv gärna om ni ska med!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p3128253

CEO @ Bimmers Of Sweden

5 Inlägg
21 februari 2012
#216
Vad kostar det om man enbart ska ställa ut? Måste man föranmäla sig då också eller gäller det bara bankörningen?

V10 is the shit...

111 Inlägg
21 februari 2012
#217
Står på info om träffen ju att det inte kostar nå utöver dom 40kr

Alla infartspengar går oavkortat till välgörande ändamål (vilket meddelas innan träffen).
Att ställa ut, delta i peoples choice, eller i lotteriet kostar ingenting extra.

347 Inlägg
21 februari 2012
#218
Blir nog riktigt bra de här tror jag smile blir dock min första men inte sista wink då man typ är född med Bmw i blodet haha tongue. Bmw forever!


1 393 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
#219
För er som inte var med förra året kommer här en enkel förklaring.

Utställningen = Parkeringen för BMW-bilar. Det är alltså ingen utställning för vissa BMW och inte för andra.

Utställningsytan är där ALLA BMW kommer att placeras.


Mvh

CEO @ Bimmers Of Sweden

5 Inlägg
21 februari 2012
#220
Härligt! Då var det precis det jag trodde wink

V10 is the shit...


Sök