Jag tror själva cashgrejen är lite svårt. Jag tycker denna tävlingen skulle funka rätt bra om man slopar cashen och istället kör strikta regler, tex så som dom två första tävlingarna har varit, en drift och en Wrc.
men skippar man pengarna,så är vi ju tillbaka till vanliga photoshop,då kan man ju lika gärna lägga ner denna tråd...
fast pengarna är ju inget atthurra för heller.. typ "kompressorkit till cheva 350, köpt av dödsbo för 2000kr"
Man kan ju hitta på massa anledningar och då blir det ändå korrekt summa i slutändan
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
men skippar man pengarna,så är vi ju tillbaka till vanliga photoshop,då kan man ju lika gärna lägga ner denna tråd...
fast pengarna är ju inget atthurra för heller.. typ "kompressorkit till cheva 350, köpt av dödsbo för 2000kr"
Man kan ju hitta på massa anledningar och då blir det ändå korrekt summa i slutändan
joo de har ju tyvärr blivit massa sånt tjafs!!visst de är ju på lek,men lite seriös kan man ju vara..
Precis! Man kan ju skippa summan amnnars å göra en sån där kvittoskalkyl och det akn ju vara en del av bedömningen?
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Tyst jag zzzzover. En rejäl spark i r*va skulle vi ha så vi kom igång!!
Seså upp med en ny bild, sen moddar vi loss. Så tråden vaknar till liv. (Innan nån raderar den). Förslag: Upp med några bil(d) förslag, sen ser vi vilken bild som får flest röster = den som får det, den kör vi på.. För krångligt = då kör vi var annan. Du en, sen herr Munk, sen jag, sen nån annan.. (Inte vet jag)
Usch vad mycket text det blev, nåja varför släcka elden. Hellre nån som skriver än att tråden självdör............................................................. el?
20 papp, räcker ju till knappt till en rally lack. De får bli 20.000:- i Postoder styling a´la Feltema.
Man kan få väldigt bra resultat om man rollar eller spraylackar tror de räcker ändå
Jo, jag har lackat 140 och 240 bilar med att rolla och spray´a. spray till en volvo 142 kostade 500:- Blanksvart med mirra i, 240´n lackade jag utomhus (I skogen av alla j*vla ställen) Fick lite grenar, gräs å stensprut på lacken. Men vad gjorde det..