2257
Sök

Photoshop-tävling Extreme

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
11 mars 2012
Jag tror själva cashgrejen är lite svårt. Jag tycker denna tävlingen skulle funka rätt bra om man slopar cashen och istället kör strikta regler, tex så som dom två första tävlingarna har varit, en drift och en Wrc.

472 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
+1

7 100 Inlägg
12 mars 2012
men skippar man pengarna,så är vi ju tillbaka till vanliga photoshop,då kan man ju lika gärna lägga ner denna tråd...

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
12 mars 2012
bmx skrev:
men skippar man pengarna,så är vi ju tillbaka till vanliga photoshop,då kan man ju lika gärna lägga ner denna tråd...

fast pengarna är ju inget atthurra för heller.. typ "kompressorkit till cheva 350, köpt av dödsbo för 2000kr"

Man kan ju hitta på massa anledningar och då blir det ändå korrekt summa i slutändan roll

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

7 100 Inlägg
12 mars 2012
Dixieman skrev:
bmx skrev:

fast pengarna är ju inget atthurra för heller.. typ "kompressorkit till cheva 350, köpt av dödsbo för 2000kr"

Man kan ju hitta på massa anledningar och då blir det ändå korrekt summa i slutändan roll

joo de har ju tyvärr blivit massa sånt tjafs!!visst de är ju på lek,men lite seriös kan man ju vara..

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
12 mars 2012
bmx skrev:
Dixieman skrev:
bmx skrev:

joo de har ju tyvärr blivit massa sånt tjafs!!visst de är ju på lek,men lite seriös kan man ju vara..

Precis! Man kan ju skippa summan amnnars å göra en sån där kvittoskalkyl och det akn ju vara en del av bedömningen?tongue

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

472 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Dixieman skrev:
bmx skrev:
Dixieman skrev:

Precis! Man kan ju skippa summan amnnars å göra en sån där kvittoskalkyl och det akn ju vara en del av bedömningen?tongue

låter inte helt fel. iom att det har blivit lite för oseriöst.

5 111 Inlägg
2 april 2012
Hur blev det med denna tråd?
Gillar konceptet som jag tycker är för bra för att dö.....

2 046 Inlägg
13 augusti 2012
Vem vann? big_smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

1 372 Inlägg
13 augusti 2012
Är väl ingen direkt som vinner, men får allt skrämma liv i denna tråd igen

2 046 Inlägg
13 augusti 2012
munken100 skrev:
Är väl ingen direkt som vinner, men får allt skrämma liv i denna tråd igen

Exakt vad jag försökte göra precis!

Ford Älskare
73 Inlägg
26 augusti 2012
halllllåååååååå:D

ECO DRIVING IS FOR FAGS

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
28 augusti 2012
Tyst jag zzzzover.   
En rejäl spark i r*va skulle vi ha så vi kom igång!!    smile

Seså upp med en ny bild, sen moddar vi loss. Så tråden vaknar till liv. (Innan nån raderar den).
Förslag: Upp med några bil(d) förslag, sen ser vi vilken bild som får flest röster = den som får det,
den kör vi på.. För krångligt = då kör vi var annan. Du en, sen herr Munk, sen jag,
sen nån annan.. (Inte vet jag)

Usch vad mycket text det blev, nåja varför släcka elden. Hellre nån som skriver än att tråden självdör............................................................. el?

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

2 046 Inlägg
28 augusti 2012
Vet inte om bilden är för dålig.
Jag prövar iaf!
http://www.audi-me.com/etc/medialib/ngw/brand/company_history/models/1965_1990/audi_80_b3.Par.0013.Image.jpg/704x396_1_90b3quattro20v.jpg
Budget: 20 000 svenska dollars!!!!
Ämne: Rally Stuk
Du ska alltså försöka få denna Audi 90 Quattro så snygg och rally liknande som möjligt!

Länk till bilden: http://www.audi-me.com/etc/medialib/ngw … tro20v.jpg
Senast redigerat av kannebanne (28 augusti 2012)

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
28 augusti 2012
20 papp, räcker ju till knappt till en rally lack.
De får bli 20.000:- i Postoder styling a´la Feltema.  smile

2 046 Inlägg
28 augusti 2012
Neos34 skrev:

Man kan få väldigt bra resultat om man rollar eller spraylackar wink tror de räcker ändå smile

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
28 augusti 2012
kannebanne skrev:
Neos34 skrev:

Man kan få väldigt bra resultat om man rollar eller spraylackar wink tror de räcker ändå smile

Jo, jag har lackat 140 och 240 bilar med att rolla och spray´a. spray till en volvo 142 kostade 500:-
Blanksvart med mirra i, 240´n lackade jag utomhus (I skogen av alla j*vla ställen) Fick lite grenar, gräs å stensprut på lacken. Men vad gjorde det.. wink

Jaja vi kör på din bil(d), ska modda snart..

5 111 Inlägg
28 augusti 2012
Behövs det bara en rally-"look"?
Eller ska det vara en fullt duglig rallybil som uppfyller reglementet osv?

2 046 Inlägg
28 augusti 2012
Volvo544special65 skrev:
Behövs det bara en rally-"look"?
Eller ska det vara en fullt duglig rallybil som uppfyller reglementet osv?

Rally look/stuk. Ska inte vara en hel rally bil. Kanske varit lite otydlig jag då!

Sök