Detta är ett bygge från scratch - d.v.s. en icke-komplett bil köpt helt nedplockad - som jag genomför tillsammans med min son Andreas. Det som gjorts hittills i stora drag är att laga rost, modifiera karossfästen, byta... Visa mer
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!
Vi saknar tyvärr kunskap ... och dessutom var Andras snabb att grundmåla karossen direkt när den kom hem från blästring i somras, och då fäster inget tenn i hela världen ...
behöver du plåt delar ? kompisen har 2 plåtar fram o bakdel antagligen vid avgasröret samt fram vid huven Ingen klockerholm plåt utan tro de är org då plåten är Ljus färgad
Vi saknar tyvärr kunskap ... och dessutom var Andras snabb att grundmåla karossen direkt när den kom hem från blästring i somras, och då fäster inget tenn i hela världen ...
okej med färg innunder tror jag glasfiberspackel gör sig bättre
behöver du plåt delar ? kompisen har 2 plåtar fram o bakdel antagligen vid avgasröret samt fram vid huven Ingen klockerholm plåt utan tro de är org då plåten är Ljus färgad
Det är dock en bit kvar innan vi är nöjda ... tyvärr är det ganska kallt i lokalen där vi just nu håller till, så vi måste gå in och värma oss med jämna mellanrum