4394
Sök

lackerare runt hässleholm (skåne)

638 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
tjenare! vill lacka ner mina lister, altså alla "kjolar" runt om i lagunagrön färg. ngn som vet var man kan göra detta billigt? eller ngn privat som är duktig? bor i hässleholm men behöver inte tvunget vara i hässleholm utan också utanför

mvh

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Avstängd
257 Inlägg
10 september 2006
i killeberg (bara nån mil andra sidan osby) finns en jävligt bra lackerare. lasse brun

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

638 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
okey låter bra. är han billig då? har du ngt nr till han så man kan ringa och snacka med honnom??

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

17 Inlägg
13 september 2006
Ekstrands billackerare i Eslöv har jag bra erfarenheter av, han har mycket bra priser!
Bara att kolla upp numret på eniro;) Lycka till

Fjant
187 Inlägg
13 september 2006
Lackeringsfirman i Perstorp sägs vara  bra - likaså Dahlkvists nere vid bilprovningen... men de va ganska dyra. Skulle ha 4000 kr för att lacka ner min förra bil (Audi A6)

Alzheimers - New Friends Everyday!

17 Inlägg
16 september 2006
andast skrev:
Lackeringsfirman i Perstorp sägs vara  bra - likaså Dahlkvists nere vid bilprovningen... men de va ganska dyra. Skulle ha 4000 kr för att lacka ner min förra bil (Audi A6)

nerlackning av coupe på ekstrands i eslöv: 2000:-

638 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
ok 2000kr kan man ju ge för en nerlackning... ska kolla upp det. tackf för svaren

Sök