Varför detta gnäll om priserna?
800 kr för hela helgen (även Torsdagen), då ingår tex det här att se;
- Drifting, time attack, bankörning gatebilar
- Bilar som står utställda som man kan glo på! i lugn och ro.
- Få möjligheten att gå fram att prata med ägarna till bilarna för att tjöta lite och se va det har jag byggt osv, som tex med driftmonkey, radiopower, rockstar osvosv.
- Livemusik på scenen vid campingen, brudshow för de som vill de.
- Träffa nytt folk som man kan skratta, ha roligt och dela intresset för bilar med.
Och enligt mig, bara avnjuta den härliga atmosfären som är där!!
400 kr för att campa! Och man campar inte så ofta själv, är man 2 person så blir de vips... bara 200 kr/person
är man 4 personers så.... vips! 100 kr/person...
Mat kan man ta med sig hemifrån om man tycker det är för dyrt, upp med en engångsgrill eller gå över till macken, som inte lär vara billigare, men folk verkar handla flitigt där ändå..
Sedan att det blev så klent med folk... Såg ni hur vädret var på lördag fm??
Det spöregna, när polarna ringde och fråga hur vädret va och man sa "regn", så hoppar de ju av..
Sedan verkar inte folk tänka på allt runt omkring? Brandmän, ordningsvakter, "flaggviftarna", kommentator osvosv.. De är inte gratis att ha på plats!
Jag vill tacka de som står bakom och arrangerar Gatebil för en grym helg!
Jag skulle dyka upp om de nu så kostade 1500 :-för en helg, det är EN helg om året, om man inte åker till Norge dvs. Lägg undan 100 kr i månaden från och med nu då? så har ni 1200 till nästa år då det är igen..
Innan detta blir en hel bibel, så avslutar jag med att ännu en gång tacka arrangörerna!
Ursäkta alla särskrivningar, felstavning och annat, är på tok för trött för att ha koll på sånt.
![smile](img/smilies/smile.png)