det är en vw beetle 1.8t trimmad till 240häst och då kanse ni undrar vrf jag har så mycket häst om jag bara kör 90-100 jo jag kör fort där man får köra fort, på bana
Och det gör du ofta?? eller är det 240 my little ponny häst?? Nämen man kan köra fort överallt men en sak ska man aldrig köra fortare än.... förståndet
Har jag gjort dig något för att du ska sitta och käfta upp dig? Du känner inte mig du vet inte ett dugg om mig så vrf så uppkäftig?
Lugn och fin... var ironisk så ta en kall öl och chilla
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
jo tror jag oxå..drygt som fan å guppa över dom 5-7 dar i veckan..
spelar de för roll igentligen om de sätter upp såna där för och förbättra för oss yrkes chaffisar när man sitter och guppar i mer lr mindre vart enda potthål på sveriges vägar.
hur vore de om man började i rätt ände? fixade allt först innan man börjar med tramset?
nä men det går inte hehe..kostar ju pengar..luckorna är ju gratis! *harkel*
Eller hur du ligger i 90 på 110väg så ligger flera andra idioter i 90 i vänsterfilen och tar 40år på sig att köra om. inte konstigt att folk blir förbannade och gasar på ännu med för att komma om och ta igen förlorad tid. är det 90 håll minst 90 är det 110 så håll för fan 110. kom inte och klaga på när någon sprutar grus på din bil sen ute på vägarna då jag fullt bland annat skiter i att ta hänsyn till sådanna som dig.
zedthepunk skrev:
Mazdakillen skrev:
zedthepunk skrev:
det är en vw beetle 1.8t trimmad till 240häst och då kanse ni undrar vrf jag har så mycket häst om jag bara kör 90-100 jo jag kör fort där man får köra fort, på bana
Och det gör du ofta?? eller är det 240 my little ponny häst?? Nämen man kan köra fort överallt men en sak ska man aldrig köra fortare än.... förståndet
Har jag gjort dig något för att du ska sitta och käfta upp dig? Du känner inte mig du vet inte ett dugg om mig så vrf så uppkäftig?
Eller hur du ligger i 90 på 110väg så ligger flera andra idioter i 90 i vänsterfilen och tar 40år på sig att köra om. inte konstigt att folk blir förbannade och gasar på ännu med för att komma om och ta igen förlorad tid. är det 90 håll minst 90 är det 110 så håll för fan 110. kom inte och klaga på när någon sprutar grus på din bil sen ute på vägarna då jag fullt bland annat skiter i att ta hänsyn till sådanna som dig.
zedthepunk skrev:
Mazdakillen skrev:
missat nåt eller..spruta grus är det nån jävla crossbana eller? hehe
zedthepunk skrev:
Hatar bara när det är idioter som honom som ligger och blockerar vägarna. står till och med i körkortsteorin att man ska hålla till höger och underlätta omkörning.
Hatar bara när det är idioter som honom som ligger och blockerar vägarna. står till och med i körkortsteorin att man ska hålla till höger och underlätta omkörning.
Vem sa att han försvårade omkörningen?
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Haha faktiskt inte va med om en ganska grov olycka när jag körde för fort och därför kör jag som jag gör nu
okej även jag har varit med om en grov olycka så ligger jag inte och leker bromskloss i trafiken ... inte smart de
Har oxå råkat ut för en våldsam olycka, fick sladd i 180 i en blöt kurva, for ner i diket, rulla runt och slutade med att fronten faceade en telestolpe. Och dessutom så stod bilen upp å ner dessutom. Likaväl så kör jag fortfarande fort och det går utmärkt dock med lite mera annorlunda. Att agera bromskloss kan vara livsfarligt... inte för en själv men för dem man irriterar bakom som tillslut klipper om en och missar att det kommer en mötande bil i ren frustration. Men hmm.. det kan inte vara så att din bil är så trött så den inte går att köra fortare??
Det brukar vara självsanering på idioter, men det är inte alltid det lyckas.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
okej även jag har varit med om en grov olycka så ligger jag inte och leker bromskloss i trafiken ... inte smart de
Har oxå råkat ut för en våldsam olycka, fick sladd i 180 i en blöt kurva, for ner i diket, rulla runt och slutade med att fronten faceade en telestolpe. Och dessutom så stod bilen upp å ner dessutom. Likaväl så kör jag fortfarande fort och det går utmärkt dock med lite mera annorlunda. Att agera bromskloss kan vara livsfarligt... inte för en själv men för dem man irriterar bakom som tillslut klipper om en och missar att det kommer en mötande bil i ren frustration. Men hmm.. det kan inte vara så att din bil är så trött så den inte går att köra fortare??
min erfarenhet är att det är inte dom som kör fort som fan som tar dumma beslut itrafiken
oftast är det dom där som ligger 10-30km/h för fort på landsvägar och då gärna i sin tjänstebil och huvudet ligger kvar på kudden hemma eller något
jag sitter och kör på en 80skyltad väg hela dagarna och dom som oftast kör om mig av bara FAN gör det när det är fritt fram
medans dom som bara kör lite förfort oftast klädda i slips och skit dom kör gärna om på möte vet inte hur många gånger jag fått bromsat för sånna idioter
normalt skulle dom inte ens komma ikapp mig så dom kunde köra om mig men eftersom jag jobbar och kör skolbuss så måste man vara riktigt seriös och kör då aldrig för fort med eller utan ungar
så jag tycker dom värsta är dom är slipstöntarna som är i medelåldern som inte använder huvudet och gör livsfarliga omkörningar
om någon vill köra i 200blås på den vägen skiter jag i bara dom kör om när det är fritt så kvittar det
Men HA-HA
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
nämen jag tror inte man sätter ut fart hinder på landsvägar eller ännu värre, motorvägar troligtvis är det inne i stan, kanske vid någon skola där många bussar kör nämen det bästa farthindret på landsvägar är nog fartkameran, bara en sådan skyllt gör att folk sänker farten något drastiskt.
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
nämen jag tror inte man sätter ut fart hinder på landsvägar eller ännu värre, motorvägar troligtvis är det inne i stan, kanske vid någon skola där många bussar kör nämen det bästa farthindret på landsvägar är nog fartkameran, bara en sådan skyllt gör att folk sänker farten något drastiskt.
Första gången sänker folk farten, i dom ca 200 metrarna som skylten kommer innan man är framme vid kameran, sen är det full fart igen!