Skulle vart i garaget tidigt efter jobbet. Men det gick ju sådär bra! skulle cykla hem ifrån jobbet, vart uppe i bra fart och vid nästa tramp när man stog upp från sadeln så bestämde sig kedjan för att hoppa! Sade ju rätt stop i backen och knät blev rätt våldtaget! Kryckor nu :thumbdown: Därav de dåliga bilderna med spacers på bak är kassa då jag inte kan köra ut bilen :thumbdown:
Bilden är med och utan spacer. Utan överst med nederst
ja jä***r lyckat bygge, hur ska du löse de med lacken då? OT: synd med cyckeln där, de är drf man ska bruka nått som kallas fordon, motor, fyra hjul slipper man sånadära tråkigheter
ja jä***r lyckat bygge, hur ska du löse de med lacken då? OT: synd med cyckeln där, de är drf man ska bruka nått som kallas fordon, motor, fyra hjul slipper man sånadära tråkigheter
Det kommer lösa sig fint med lacken Garagelack med vattenslip och polering nu innan sista träffen och rullandet innan avställning. I vinter skall den få en riktigt utvändig lack på firma
Okej! Får nog behålla mina 185/45 bak iaf på mina, funderar på bredare bana så det blir 9" bak Och sen 165/45 eller 50 fram på 8,5" omman inte skaffar smalare bana..
Okej! Får nog behålla mina 185/45 bak iaf på mina, funderar på bredare bana så det blir 9" bak Och sen 165/45 eller 50 fram på 8,5" omman inte skaffar smalare bana..
Vi syns nog i Skara!
Ja dom sitter gött på din mk1! 45 profil inte 50! (;
Det lör vi göra Leta efter en som stapplar kryckor då är det jag (;