3857
Sök

Angående: Söndags-träffar i Borås!!

Xtreme
281 Inlägg
30 maj 2012
EOzIPped skrev:
Vi har märkt ut sträcka i Ulricehamn.

hur kör ni då mot timmle eller mot Centrum?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

361 Inlägg
2 juni 2012
Mot timmele. Men det går att köra åt båda håll då det dragits linjer i båda ändar.

84 Inlägg
14 juli 2012
Kanske dags att byta dag/tid/plats?

1 255 Inlägg
14 juli 2012
persson88 skrev:

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

84 Inlägg
14 juli 2012
Anubis skrev:
persson88 skrev:

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 juli 2012
persson88 skrev:
Anubis skrev:
persson88 skrev:

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

Idag var det 110% ingenting:)

Lördagar hade varit trevligt, slipper vi som har ett arbete tänka på att komma hem i tid. Nu springer tiden iväg på söndagkvällarna och man behöver vara fit for fight tidigt på måndag morgon wink
Senast redigerat av christofferedil (15 juli 2012)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

486 Inlägg
15 juli 2012
christofferedil skrev:
persson88 skrev:
Anubis skrev:

Lördagar hade varit trevligt, slipper vi som har ett arbete tänka på att komma hem i tid. Nu springer tiden iväg på söndagkvällarna och man behöver vara fit for fight tidigt på måndag morgon wink

i say, time to ändra till lördagar. Söndagar i clean min bil och äter pizza. Nothing else. + att de e jobb dagen after.

1 255 Inlägg
16 juli 2012
Håller med lördagar är bättre på alla sätt!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Bajsapa
316 Inlägg
16 juli 2012
folket här i stan är ju lite små tråkiga. nästan alla vill gå ut och supa huvudet i småbitar på lördagarna..
istället för att köra.

Stormcatcher
16 juli 2012
muffl0n skrev:
folket här i stan är ju lite små tråkiga. nästan alla vill gå ut och supa huvudet i småbitar på lördagarna..
istället för att köra.

cool

_matilda_
18 juli 2012
KJensen skrev:
christofferedil skrev:
persson88 skrev:

i say, time to ändra till lördagar. Söndagar i clean min bil och äter pizza. Nothing else. + att de e jobb dagen after.

Just do it!! Så svårt ska de inte vara att byta dag när ALLA vet att polisen alltid dyker upp de vanliga ställena i stan!! Borås va en gång i tiden jätte bra med sådana här träffar och de är dax att stan tar tillbaka sitt rykte!!

Bajsapa
316 Inlägg
18 juli 2012
EOzIPped skrev:
Vi kör Onsdagsträffar här i ulricehamn.  Från kl 19.00

mycket bilar?
plats?

361 Inlägg
18 juli 2012
Vi va väll 10 bilar typ. Brukar va lite olika, har precis börjat me detta. Ibland har vi varit närmare 15-20

Bajsapa
316 Inlägg
18 juli 2012
EOzIPped skrev:
Vi va väll 10 bilar typ. Brukar va lite olika, har precis börjat me detta. Ibland har vi varit närmare 15-20

då får man nog kika ner nästa gång då. man hittar väl er någonstans.

_matilda_
18 juli 2012
muffl0n skrev:
EOzIPped skrev:
Vi kör Onsdagsträffar här i ulricehamn.  Från kl 19.00

mycket bilar?
plats?

Dom har ju Onsdags träffar i GBG också så kanske mycket folk som drar dit för brukar va runt 200 bilar vad jag fattat de som smile

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
21 juli 2012
Borde ha Torsdagsträffar, då förmodligen alla poliser är nere på Torsdagskvällarna.

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

182 Inlägg
22 juli 2012
Blir det något idag då?

22 Inlägg
22 juli 2012
the-one skrev:
Blir det något idag då?

Det hoppas jag smile

Sök