PointMan skrev:
robinH skrev:
Jo fan det var jag och lägg ner din dåliga attityd till att börja med! Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill" Det känns som att det mer blivit dom som är med i "klubben" och dom som inte är det istället som förr när alla bara visste när det var träffar och åkte dit för att träffa liknande folk och kolla på bilar. Säkert jättemånga som älskar det här med re-loaded men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt. Alla gillar olika, fatta det innan du själv skriver en massa.....
+1
Känns som om jag får hoppa in här och förklara lite saker,
Re-Loaded Skåne är en bilklubb, som arrangerar bilträffar runt om Skåne.
Våra racevent hålls på Malmö raceway, och vi hade även hand om träffen den 31/3.
Bara för att det arrangeras av mig som även startade RLS så betyder det inte att det bara är för medlemar.
Att du påstår det är ett steg bakåt, då missade du förra året när man stod i regn och blåst och kämpade för att gå upp Malmö träffen igen. viket jag även lyckades med.
Men det gnälldes för mycket, så jag sa att iår, så struntar jag i Malmö träffen, och låter den dö ut.
För det finns redan full fokus på andra event samt utställningar som klubben och bilen ska vara på.
Så att blanda inte ihop Re-Loaded med Malmö träffen, jag gav det en chans förra året. Men människor blandade ihop Re-Loaded som är en bilklubb och inte någon Malmö träffen arrangör.
Samt det är högkvalitet på dem träffar vi anordnar för allihopa, istället för att uppskatta det man gjort. Så gnälls det. Så därför låter jag Malmö träffen dö ut. Önskar er som menar att Malmö träffen inte behöver någon som styr lycka till.
Om såvida inte någon går in och inser att generaliseringen var felaktig!