2496
Sök

AUX-adapter

5 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Hej Garaget!

Har köpt, och kopplat in en aux-adapter till min S80. Den funkar helt perfekt, och det är skönt att kunna lyssna på musik via spotify i bilen!

Grejen är den att jag nu bara drog fram 3.5mm kablen genom handskfacket. Vilket iförsig fungerar bra, men jag funderade på om man inte skulle borrat upp ett litet hål någonstans på intrumentbrädan, och montera dit en 3.5mm hona. Tror det hade blivit rätt snyggt! Frågan är bara var nånstans man skulle borra detta hål, både för att de ska vara praktiskt men även se bra/ original ut!

Har ni några idéer eller förslag?

Funderar på att man skulle kunna ha den jämte "pennhållaren" framför växelspaken. Bilen är automat, om det skiljer något i designen!

mvh
Mikael Frejdh

1 265 Inlägg
7 april 2012
Ursäkta att jag lånar tråden, vad kostar de med spotify i mobilen? 99kr kostar ju de men vad kostar internet saken?

309 Inlägg
7 april 2012
joakim89 skrev:
Ursäkta att jag lånar tråden, vad kostar de med spotify i mobilen? 99kr kostar ju de men vad kostar internet saken?

Är ju som att fråga varför himlen är blå..

Beror ju på vad du har för operatör och abonnemang. I de flesta moderna abonnemang brukar det ingå osv.

1 265 Inlägg
7 april 2012
Sandegren skrev:
joakim89 skrev:

Beror ju på vad du har för operatör och abonnemang. I de flesta moderna abonnemang brukar det ingå osv.

ska ta och kolla upp de, Dok vill jag slippa abbonemang

309 Inlägg
7 april 2012
joakim89 skrev:
Sandegren skrev:
joakim89 skrev:

ska ta och kolla upp de, Dok vill jag slippa abbonemang

Jag har tele2 comviq kompis student. Betalar 49kr/månad och har obegränsad surf och 3000gratis sms/mms.

151 Inlägg
7 april 2012
original i s80 sitter uttaget vid mugg hållaren i mitten när man fäller upp den så ska man komma åt den. plus att man kan ha telefonen där som hållare i stället för drickan. så försök få sladden dit så blir de snyggt och dolt

5 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Bilen är från 2000 om det är någon skillnad? Men menar du att det sitter "inne" i mugghållaren? Tänkte man kunde ha laddaren kopplad sammtidigt kanske så mobilen inte dör wink

151 Inlägg
7 april 2012
min s80 jag hade var från -00 och där satt den "inne" i mugghållaren.

5 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Hmm, men i min -00a är där liksom en lös insatts i mugghållaren. Kan inte tänka mig hur man kan ha ett aux-uttag där hmm du har ingen bild du kan visa på?

517 Inlägg
7 april 2012
Sätt den längst ner på mittkonsolen, bredvid cigg-uttaget?

5 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Hittade precis en bild där någon gjort det! Såg rätt bra ut så blir nog något liknande smile om man kommer åt att fästa en 3,5mm hona där!

Sök