2170
Sök

Elmia 2012 eftersnack :)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 april 2012
Helvete_racing skrev:
Ja, alltså plast o spackel är ju inte problemet. Själva folket det är där problemet ligger.
Man står inte och hoppar på sin bil, det är som att hoppa hemma på köksbordet.. man gör det inte bara.
Man kastar inte ölflaskor i backen. För det gör man inte hemma heller.
Och man ställer sig inte och skriker SNUTJÄVEL, GRISJÄVLAR och så vidare. Det är.. ja det finns inte ord. Det är ju bara pinsamt.

Tänk att dessa människor ska driva Sverige när alla 60-talister går i pension. Skam..

Håller med på vartenda ord, det där beteendet kan dom göra hemma i skogen på deras privata spritfester. Men inte bland "normalt" folk som åker på en tillställning för att kolla på det man är intresserad av!

Nästan så man kan känna en viss rädsla om man åker runt där med en bil man lagt ner all tid och pengar man har över på. Sen hela tiden sitta och tänka att dom kanske förstör den! nejfyfan!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

173 Inlägg
9 april 2012
Personligen tyckte jag att mässan va kanonbra iår,mer att se än vanligt.

Ang brudar och bilar så tycker jag att dom går hand i hand men tjejerna som var där i år hade fina kroppar men såg fan lite mysko ut i nyllet allihopa... (bruden i ABS montern bör börja äta mat,hiskeligt benig)

blev galet sugen på att bygga en urquattro efter att ha dreglar ordentligt framför den vinröda? kärran

/jimpa

1 532 Inlägg
9 april 2012
NoFantasy skrev:
Klanka inte ner på oss fattiga!
Jag tuffar hellre runt i min egna skrotbil, än åka runt i bankens!

Finns så många som jobbar ihop sina bilar, lägger ner sin själ i dom o då vill man inte åka till en träff o få en öl flaska på den eller en spark i dörren. Hade det hänt mig så hamnar jag i finkan för att jag misshandlat nån.

Makaronborrare
993 Inlägg
9 april 2012
NoFantasy skrev:

Var klankar han ner på fattiga? Jag är ingen höginkomsttagare heller men tycker inte det fanns något som fick mig att känna mig kränkt i det han skrev heller. Bara för att man inte har gött om pengar behöver man inte vara White trash och svina ner både bilen och omgivningen heller tongue

675 Inlägg
9 april 2012
Och alla klagar på att det kostar massa skattepengar att ha polisen framme på sånna events. Men vem får städa efter alla svin och vem får ta hand om alla odrägliga fyllon? För min del är jag tacksam att polisen finns för att skapa ordning. Men sen när det kommer till att man blir irriterad för flygande bes med lite för stor snurra är ju en annan femma. Är man bara trevlig på herr konstapel så brukar det gå fint smile Angående så kallade "pilsner-åk" tycker jag bara att det är tragiskt att se.

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 april 2012
Dirtymike skrev:
NoFantasy skrev:

Finns så många som jobbar ihop sina bilar, lägger ner sin själ i dom o då vill man inte åka till en träff o få en öl flaska på den eller en spark i dörren. Hade det hänt mig så hamnar jag i finkan för att jag misshandlat nån.

men dom flesta gör det! Tar ett äckligt lån och köper en bil. Sen står man upp till prostatan med skulder sen om nått går fel.... sad

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 april 2012
Jimmy_N skrev:
NoFantasy skrev:

Var klankar han ner på fattiga? Jag är ingen höginkomsttagare heller men tycker inte det fanns något som fick mig att känna mig kränkt i det han skrev heller. Bara för att man inte har gött om pengar behöver man inte vara White trash och svina ner både bilen och omgivningen heller tongue

Ne han klankade väl inte ner direkt, kände bara att jag ville skriva det där! hehe

SANT till 110%

1 532 Inlägg
9 april 2012
NoFantasy skrev:
Dirtymike skrev:
NoFantasy skrev:

men dom flesta gör det! Tar ett äckligt lån och köper en bil. Sen står man upp till prostatan med skulder sen om nått går fel.... sad

Japp vet det. Ingen bil jag haft har jag haft lån på. Men man måste börja nånstan.

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 april 2012
Dirtymike skrev:
NoFantasy skrev:
Dirtymike skrev:

Japp vet det. Ingen bil jag haft har jag haft lån på. Men man måste börja nånstan.

spara och spara är ett smartare alternativ. Vad jag tycker!

Från den ena till de andra...Haha. din forumtag var kung!
Varför ha en evo när man kan köra pajero! big_smile

1 168 Inlägg
9 april 2012
tkd_rille skrev:
jimmzzan skrev:
tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

Jippi en bild.   Men seriöst, vad är de för skillnad på dessa och en vanlig modell?.  Hon till vänster var ju till och med grann. Näää, jag tror de som gnäller på tex dessa 2 hellre vill ha en finnig tjej med flottigt hår som sitter hemma i sin förort med mjukisbyxor och rökar sönder sig .

Alltså hon till höger på bilden? Fast hon har ju mer egenskaper, dricka öl i 740, sälja sexleksaker typ!

Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
501 Inlägg
9 april 2012
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/551412_4426869668982_1206253379_102521922_526476644_n.jpg

fick en bild mer skönheten själv wink

nä men tyckte inte att det var så kul i år. blev lite dåligt planerat med att träffa folk och det då tiden gick så fort i slutet.

men bilarna var fina och det men det var på tok för mycket folk och jävulskt kallt på showen och man var trött och lite illamående men va fan.

aja det blev inte så bra i år men hoppas att det blir bättre nästa år! big_smile

Stil>Funktion

146 Inlägg
9 april 2012
Den tjejen var en av dom få som jag fann attraktiv på mässan. Hon ser inte ut att ha gått två ronder med Mike Tyson eller ha en 15 kg's spackelburk i ansiktet.

501 Inlägg
9 april 2012
håller med smile trevlig var hon också faktiskt. vi stod och snackade i kanske 10 minuter wink

men enligt henne själv så var det ganska tråkigt att stå där och le hela dagen och det är nog inget man vill ha som yrke direkt...

Stil>Funktion

Forummoderator
26 389 Inlägg
9 april 2012
wunderbaum1992 skrev:
Ingen som fick en bild på de här liket big_smile http://www.garaget.org/?car=278275&image=2709461

Stackars bil!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 532 Inlägg
10 april 2012
NoFantasy skrev:
Dirtymike skrev:
NoFantasy skrev:

spara och spara är ett smartare alternativ. Vad jag tycker!

Från den ena till de andra...Haha. din forumtag var kung!
Varför ha en evo när man kan köra pajero! big_smile

Haha jo den är lite dryg. wink

7 432 Inlägg
10 april 2012
hangman skrev:
Legwind skrev:
Helvete_racing skrev:

Jag blir så jävla trött på det här.. vart fan är Sveriges bilkultur på väg?...

Jaa det undrar jag med... i tidningarna stod det mest om raggare som störde trafiken.. men fan alla dessa jävla pilsner bilar.. shiiet orkar inte detta mer.. förstör ju varje gång

Fulla äckliga människor spyr kastar saker och förstör för oss andra som vill ta ut finbilen. Va så mycket skit förra året med dåliga raggare som förstörde så jag är glad ja stanna hemma. Äckliga slutkörda bilar fattar inte vem dom mutat så dom går igenom bes...suck vart är det på väg egentligen....förstårinte bara för man inte har råd med annat än 740 varför man måste bete sig som idioter börna bland dyra bilar mm.

Ta hand om bilen istället för göra som den på bilden det är inte fränt,tufft eller snyggt bara löjligt att bilen förmodligen ägs av en person som inte förstår bättre...

de går nog förmodligen inte egenom, utan är bes med massor av 2or, jag bes min  med vinge tonade rutor, å utan regskylt fram ett år bara för att köra den på lokala uts,
och till no fantasy så behöver man inte åka runt i en ÄCKELHÖG bara för man inte har råd att köpa en sk FINBIL, wink

501 Inlägg
10 april 2012
ja, men det är ju inte bara alla räggerz som pajjar. på vägen dit var det något jävla stolpskott i en bmw e36 som satt på fönsterkanten, bangade hardstyle och körde sicksack i ca 80 i tung trafik.

jävla idioter man undrar ju faktiskt hur dessa personer kan vara myndiga...

Stil>Funktion

7 432 Inlägg
10 april 2012
P-K skrev:
ja, men det är ju inte bara alla räggerz som pajjar. på vägen dit var det något jävla stolpskott i en bmw e36 som satt på fönsterkanten, bangade hardstyle och körde sicksack i ca 80 i tung trafik.

jävla idioter man undrar ju faktiskt hur dessa personer kan vara myndiga...

bilmärke spelar ingen roll wink utan vad som fattas innanför pannbenet wink som sagt whitetrash,,

kommer osökt och tänka på för några år sedan då några idioter kastar sten på raggare,, var tydligen en kvinna och barn i bilen, de körde en bmw e 39,, riktiga jävla svin, jag hade ringt snuten direkt å slagit följe på den,,

http://www.garaget.org/video/90hunxxwdcqs
Senast redigerat av granadadr (10 april 2012)

501 Inlägg
10 april 2012
fan va idioter det finns.

att man blir myndig när man fyller 18 är fel. det borde vara dagen då man har tillräckligt med vett att man inte åker och kastar sten på bilar, skjuter smällare mot hundar osv.

men idioter finns som sagt överallt i alla former..

OnTopic: någon mer som tyckte att billjudet var dåligt i år? såg totalt 3 bilar mad roligt ljud i hela a-hallen..

Stil>Funktion

iceman_21
10 april 2012
Nu ska vi se.  Som förstagångsbesökare så ska jag tycka till lite.

Jag tyckte mässan var otroligt bra. Fina bilar, osv. Mkt trevligt.

Men jag har aldrig sett så mkt poliser på samma ställe samtidigt. Sen så ka man ju ifrågasätta, att när man har en sån grym polisnärvaro..VARFÖR dirigerar dom inte trafiken?.det hade underlättat..eller står utplacerade på A6 parkeringen...måste ju legat 200kg krossat glas där sad ...

Fick även se en tvättäkta 740 stå framför oss i kön å tokvarva ex antal gånger, med svartrök, å misständningar som resultat smile...men det var underhållande att se 4st i bilen sitta å skrika å sjunka ...chauffören var nog lite avis på dom som drack, för han sjöng å märktes mest av alla smile

Sök