3526
Sök

Köpråd - Sport coupe? Förslag!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 april 2012
Memme112 skrev:
Ruggigt vad bra förslag ni har allihop blir alldeles glad i hjärtat! Har faktiskt aldrig testat att köra aktivt med bakhjulsdrift men har hört att de ska va ganska roligt! Fyrhjulsdrift tkr jag är helt underbart att köra bra grepp året om och man kommer iväg från rödljusen snabbast även på vintern medans dom andra står o spinner!
Är 350z törstig? Sen ang bmwn, äre lugnt att ha automat till dom lr rekommenderas de manuellt? wink

Jag tycker det fungerar bra och är bekvämt med automatlåda på en vardagsbil, men är perspektivet högsta möjliga körglädje är det manuellt som gäller till både BMW och övriga bilar.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
12 april 2012
Nissan 200sx s14a? Vet inte hur dom är att äga, men enlig mig är dom riktigt snygga iaf wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 422 Inlägg
12 april 2012
Memme112 skrev:
Ruggigt vad bra förslag ni har allihop blir alldeles glad i hjärtat! Har faktiskt aldrig testat att köra aktivt med bakhjulsdrift men har hört att de ska va ganska roligt! Fyrhjulsdrift tkr jag är helt underbart att köra bra grepp året om och man kommer iväg från rödljusen snabbast även på vintern medans dom andra står o spinner!
Är 350z törstig? Sen ang bmwn, äre lugnt att ha automat till dom lr rekommenderas de manuellt? wink

Skulle rekommendera manuell dels för körglädjen men också för det drar lite mindre smile Porsche boxter är ju porsches svar på förra generationens bubbla.. Tjejbil! wink

Sök