tänkte få lite bättre drag i s60n med bibehållen driftsäkerhet men frågan är hos vem? Med gandenheten som jag tänker köra på är atech en 5hundring billigare. Har bsr optiflow filter med avskärmning och kommer även bygga 3" hela vägen med sportkatt. Som sagt så är båda företagens steg1 på pappret väldigt lika men skulle vilja ha erfarenheter från er som kör med något av dom.
Kan väl inte påstå att det är någon större skillnad mellan dem. Körde själv med Bsr Steg 1-3 på min innan jag uppgraderade till ATM Steg 4. Orsaken till att jag valde Bsr var att dem hade en ÅF i närheten där jag bor. Men vill du ha support om något felar ska du välja ATM. Är ett helvete att få tag på dem på Bsr. Och då endast via ett formulär på internet. Mvh Jocke
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Håller med jok3 om att det är svårt att få tag i BSR ibland, vart tom på på platts i malmö en dag och hade ringt dagen innan, tomt och låst när man kom dit! Har bara pratat med ATm i telefon men bra intryck och kunniga!
Körde BSR steg 1 i min förra och var jätte nöjd med själva programet dock var det kontakten med företaget som sänkte dom tyckte jag.
Håller med jok3 om att det är svårt att få tag i BSR ibland, vart tom på på platts i malmö en dag och hade ringt dagen innan, tomt och låst när man kom dit! Har bara pratat med ATm i telefon men bra intryck och kunniga!
Körde BSR steg 1 i min förra och var jätte nöjd med själva programet dock var det kontakten med företaget som sänkte dom tyckte jag.
Har mailat båda företagen och då har bsr svarat direkt och atm har inte svarat alls men är klart skillnad om man ringer till dom. Känns som de lutar åt atm då man vill ha både driftsäkerheten och servicen om något går fel:) atm ger ju några hk/nm mer på pappret dessutom;)
Jag rekomenderar Autotech de har gjort j... bra jobb med min s60. Det är svårt med mail kontakt bättre ringa till de. Peter heter kille som er kung på volvo motorer:) Lite lång att köra men det är värt.
Jag rekomenderar Autotech de har gjort j... bra jobb med min s60. Det är svårt med mail kontakt bättre ringa till de. Peter heter kille som er kung på volvo motorer:) Lite lång att köra men det är värt.
Känns som jag är ganska säker på att det blir atm men vet inte om jag ska avvakta och göra klart det andra först å sen trimma riktigt. Fick inspiration från din bil nu bland annat:) riktig diff å allt är inte alls avundsjuk;)
Det är viktigt att ha riktiga grejer när man vill ha lite mer pulver (diff, väghållning, broms) Gör först det andra som du ska göra sen spara pengar och satsa på trimmning.
Det är viktigt att ha riktiga grejer när man vill ha lite mer pulver (diff, väghållning, broms) Gör först det andra som du ska göra sen spara pengar och satsa på trimmning.
Instämmer. När jag fick tillbaka bilen var jag ju tvungen att testa och det resulterade i att jag knappt kunde stanna pga överhettade orginalbromsar. Nu är allt sådant upgraderat och bromsarna pallar att köras på bana
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Det är viktigt att ha riktiga grejer när man vill ha lite mer pulver (diff, väghållning, broms) Gör först det andra som du ska göra sen spara pengar och satsa på trimmning.
Instämmer. När jag fick tillbaka bilen var jag ju tvungen att testa och det resulterade i att jag knappt kunde stanna pga överhettade orginalbromsar. Nu är allt sådant upgraderat och bromsarna pallar att köras på bana
Sant har kontaktat bromsmannen men vet inte om dom är bra. vill ha slitsade runt om med bra belägg:)
Autotech, inget snack om saken. BSR är finniga skolpojkar som läst hälften av vad man bör ta hänsyn till och sedan lägger in program. Åtminstone om man jämnför med Autotech.