kan du inte filma när den rullar in på bilprovningen, jag vill se besiktningsmannens min=) Underbart jobb du gör!
tack jo jag har tänkt filma om jag får för besiktningsmannen. kan bli ganska kul och se hur dom reagerar, dom kanske inte är intresserad alls, man vet aldrig
Igårkväll monterades huven på p18 kommer lite bilder senare, var jävulskt nervöst att montera den när allt är lackat och fint. man vill ju inte stöta bort någon flisa i lacken men det gick riktigt bra och springan runt huven blev perfekt.
Farsan kom förbi och ville hjälpa till att lyfta i motorn.
ivrig att få sätta igång med motormontering
nu är det dags att göra det efterlängtade lyftet, håller på att blyfrikonvertera toppen, det är därför den inte sitter med på motorn, plus att den blir lättere att lyfta i utan topp.
fin motor med elförzinkade remhjul och detaljer
farsan är chefsmekanikern
gled på plats hur fint som helst, ingen skada skedd. toppen blir klar imorgon så då blir det mera skruva
Kommer det finnas något som antyder på att denna bil inte är ny?
Mvh Mathias
Kommer försöka att få den i så nära nyskick som möjligt, det mesta är bytt till nytt, men vissa delar är renoverade, inget kommer lämnas orört iaf, tillochmed bult och mutter som aldrig kommer synas är nya eller elförzinkade Och vissa delar blir nog säkert bättre än när den rullade ut från fabriken.