3242
Sök

Saab 9-5 med AS1 och inget ljud i bak?

66 Inlägg
6 juli 2012
Trådstartare
Ok! Då så. Här åskar det nu och finns ingen anledning att kolla på TV så jag skruvar väl ratt istället.

Tack!

66 Inlägg
6 juli 2012
Trådstartare
STORT TACK! Kringlan bytt och nu har Saaben fått tillbaka sin röst och kan tuta för det vilda. Det är lockande att sätta tillbaka originalstereon bara för att ha rattkontrollerna men jag tror jag behåller tredjeparten i. Skall nu fixa så att den får korrekt strömdragning då den just nu inte har minne. Ut och skruva igen. Ville bara snabbt in och tacka.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 juli 2012
cpthaddock skrev:
STORT TACK! Kringlan bytt och nu har Saaben fått tillbaka sin röst och kan tuta för det vilda. Det är lockande att sätta tillbaka originalstereon bara för att ha rattkontrollerna men jag tror jag behåller tredjeparten i. Skall nu fixa så att den får korrekt strömdragning då den just nu inte har minne. Ut och skruva igen. Ville bara snabbt in och tacka.

Så lite så smile

Koppla om röd och gul i stereokablaget bara så funkar det. Och rattknapparna funkar med dom flesta stereos med rattstyrning genom ett billigt interface.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

66 Inlägg
6 juli 2012
Trådstartare
Precis de jag ska koppla om.

Tyvärr är denna stereo inte rattkompatibel alls. Få se vad BRL säger imorgon när jag svänger förbi dom. Jag gillar min stereo men vill ha rattknapparna igång.

Måste säga att det är vansinnigt skönt att ha Saab igen. Jag hör till den gruppen ovanliga tjejer som gillar att mecka. Saab är roliga att skruva för det är logiskt, för mig. Lokala skroten med självplock tycker det är ball när jag kommer in och kommer med glada tillrop och tips. Servicekillarna på lokala Saab verkstaden kommer med massor av tips. Dags att ta en runda med bullpåsar.

Sök