Reflektorerna i mina bosch big knicks är kass. Är väldigt nöjd med dom förutom att dom verkar suga åt sig sten och få stenskott. Tänkte byta till något annat för att testa om man hittar fler extraljus som man blir nöjd med istället för att snöa in sig på enbart ett märke.
NBB är bra speciellt om du köper till stenskottsskyddet. bara byta skyddet när den är tillärckligt repig kostar 150kr typ extraljuset kostar ca 750kr som halogen
NBB är bra speciellt om du köper till stenskottsskyddet. bara byta skyddet när den är tillärckligt repig kostar 150kr typ extraljuset kostar ca 750kr som halogen
Kanske i undersökningslabbet. Men du får ju räkna med hur det ser ut i verkligheten enligt den andra bilden.
Kör oxå med SIM, har haft på flertalet bilar, lyser utmärkt i förhållande till kostnaden, sänk farten 5km/h för att kompensera skillnaden i belysningslängd gentemot Hella så sparar man bränsle oxå Hade 100w i de tre blå SIM som frun hade på sin Corolla, det lös prima för futtiga 225kr styck dom kostade då på MECA.
Zim är bra för vad dom kostar. 2 bred lång och en lång skulle jag rekomendera. Sen 55 xenon i dom och då tror jag du kommer bli nöjd. Svårt å hitta mera lyse för pengarna tror jag.