Mitsubishi Evolution VIII 8 / Stance and tuning 2013/2014 DEL 2
Motorn är renoverad och är hel smidd numera, nu letar jag efter dom sista små delarna så jag kommer till 500 WHP. Projektet innehåller även stance fitment stuk! Och små uppdateringar så evon blir välkommen till träffar runt om i... Visa mer
Och nu sitter ja och funderar över Wg vs downpipe, Jag har idag screampipe, men ja vet inte om jag har tröttnat på det. Tycker Evons motor ljud försvinner när wg vrålar ut, så jag tror det blir att svetsa in det i downpipe igen, Vad tycker ni??
Det är faktiskt riktigt gött med wastegateskrik! Men för ovanlighetens skull kanske du borde svetsa in det, känns som allt för många med mkt trim kör screampipe, dessutom kommer den ju låta ganska mkt ändå
Snyggt med svart ventilkåpa. Blir ju riktigt bra. Blir det nån färg på buren sen? Kommer ha vit i min. E snyggt. jag har scrempipe på min med men jag gillar det men våga vara annorlunda
Och nu sitter ja och funderar över Wg vs downpipe, Jag har idag screampipe, men ja vet inte om jag har tröttnat på det. Tycker Evons motor ljud försvinner när wg vrålar ut, så jag tror det blir att svetsa in det i downpipe igen, Vad tycker ni??
nice vad använder du för färg ?
Just till ventilkåpan använder jag någon slags värme färg, Är rätt dålig på det där, Ska ju försöka få tag på evo 9ans bakdel och samtidigt ta bort ving hålen i bakluckan. vet du någon som lackar och slipar billigt?
Snyggt med svart ventilkåpa. Blir ju riktigt bra. Blir det nån färg på buren sen? Kommer ha vit i min. E snyggt. jag har scrempipe på min med men jag gillar det men våga vara annorlunda
Buren blir självklart vit då med tema utvändigt är Svar/vit Och i motorn kommer jag köra allt svart, förutom tryck rör/insug som kommer vara chrome, och smådetaljerna kör jag blå metallic Jo, jag satte dit sceamer direkt efter trimning så jag vet ju inte hur bilen låter utan Det tar ca 30 min att göra om den så prova ska ja göra
Men den var dyr KANSKE han kommer med det inte säckert men det hade vart ngt OMGG en odödlig motor:).. Men sedan en annan intercooler slangar downpipe m.m right?
Men den var dyr KANSKE han kommer med det inte säckert men det hade vart ngt OMGG en odödlig motor:).. Men sedan en annan intercooler slangar downpipe m.m right?
Ja varför inte slippa massa jobb när man kan köpa en komplett motor? sen visst är den massor runt omkring som behövs men det kan man ju ta lite vart eftersom
Tycker jag du ska köpa Ska man öppna huven så måste det va lite puts och städat! Och ska jag upp i 600hk så va detta tvunget Nu är det bara att leta sponsring till soppasystemet, hatar att åka på grundladd när jag kan ladda 1 bar till