Mitsubishi Evolution VIII 8 / Stance and tuning 2013/2014 DEL 2
Motorn är renoverad och är hel smidd numera, nu letar jag efter dom sista små delarna så jag kommer till 500 WHP. Projektet innehåller även stance fitment stuk! Och små uppdateringar så evon blir välkommen till träffar runt om i... Visa mer
Hörde av mig till ridestore om lite dekaler till min "mini" stickerbomb. Dom kom dagen efter och under julafton hade ja lite tråkigt så fick bli så här. Lagt på 2 lager klarlack med, tyckte det blev rätt bra
Fick hem lite små grejer från do88. Då jag har tröttnat på min svarta 4" insugs rör så bestämde jag mig för att bygga ett nytt polerat rör så att det matchar resten av bilen Blev 2st 4 45 graders böjar och silikon till det och lite slangklämmor, så i helgen ska ja se tlill att tillverka något snyggt insugsrör från detta!
Älskar dem själv väldigt mycket och skulle gärna ha dem på en Evo 8 i framtiden
Jag tycker du ska behålla de röda sportstolarna. Rött och svart är riktigt snyggt.
Jag önskar dig lycka till med Projektet och kommer följa det till slutet... Om det slutar Det är svårt att sluta när man är bilentusiast
Jo jag vill ha dessa ccw men andra splittfälgar i. Men dom kostar mellan 2800-3500 dollar, och det är inte i min pris klass Jo men det blir nog dom röda och fortsatt vita fälgar då buren ska va vit
Gick igenom lite bilder från i somras, måste ju hålla motivationen uppe! Sen så tycker ja fortförande tråden är lite booring, inge skriver något och ändå följer 96 personer tråden.
Hegen ska det fortsättas att bygga klart buren och grunda den, så försöka göra klart i motorrummet!
Sen så tycker ja fortförande tråden är lite booring, inge skriver något och ändå följer 96 personer tråden.
Det e samma i min tråd blev ju riktigt bra med lite polerat i motorrummet. Funkar alltid
Hehe ja det väl så, dom får ju ändå se slutresultatet i sommar Jo men ja tror det funkar, Polerade detaljer och bara stålombundna slangor o lite blå detaljer gör nog susan