Premierar men fy vad synd med krocken, har läst igenom hela tråden nu och jag gillar projektet. Hoppas du hittar energin att fixa bilen igen!
Kul att du gillar projektet! Men jag vet att det är alldeles för mycket jobb att få den bra igen, så bilens resa slutar tyvärr här.. Men jag gav den i alla fall nästan två år till, och den har fått visa vad den går för!
Hade jag bott närmare hade jag gärna köpt den för "lite över skrotvärdet". Sälj den i delar.
Haha, får nog inget alls när den åker på skroten..
Har köpt en 940 Turbo från 91 nu istället som kommer få lite av godsakerna från denna, och det kommer så klart bara vara en tom kaross när den åker på skroten!
Bara att PMa ifall ni vill köpa något, bak- & skärmblinkers och R-vingen stannar dock.
Körde lite i skogen för två dagar sen (Som var "tvåårsdagen" med bilen..) och satan var det small och hade sig under bilen, skulle vart originalhög istället.. Lyckades köra fast också, sitter reservhjul på runtom och det är uppenbarligen inge bra fäste i dom, men vad gör det..
väntar på tråd på den andra nu då kommer nog bli minst lika bra som denna synd på bilen dock
Den kommer så småningom, måste fixa lite bilder på den annars blir trådstarten så tråkig! Ja den blir nog riktigt fin den med, och den besiktades i tisdags med blanka papper! Jäkla synd, men vad ska man göra.. Det kan inte alltid gå som man vill.
väntar på tråd på den andra nu då kommer nog bli minst lika bra som denna synd på bilen dock
Den kommer så småningom, måste fixa lite bilder på den annars blir trådstarten så tråkig! Ja den blir nog riktigt fin den med, och den besiktades i tisdags med blanka papper! Jäkla synd, men vad ska man göra.. Det kan inte alltid gå som man vill.
Nu är tråden uppe på nya bilen så nu kan den här låsas, tack alla som följt tråden och kommenterat! Hoppas ni vill hänga med och se hur det går med den nya!