"Provtiden" för begränsningen i omröstningsfunktionen har gått ut och jag har kommit fram till att det är bättre att låta alla garagets medlemmar rösta på bilarna.
Så kom igen, rösta och visa vad ni tycker, men tänk i nyanser! Rösta inte en 1:a bara för att ni inte tycker om en bil, utan tänk efter lite. Är bilen verkligen värd lägsta eller högsta betyg? En bil som fått mycket kärlek av ägaren är förmodligen inte värd en etta, trots att den kanske inte faller just dig i smaken. Sätt mogna betyg med tanke bakom så blir Garaget en mycket trevligare plats att vara på.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
men det spelar väl egentligen ingen roll om man måste ha en bil uppladdad, man kan ju iaf inte se vem som röstar på bilen så folk röstar hur dom vill iaf
Mycket bra skrivet. Får hoppas folk slutar rösta 1or på TOP 250 bilarna också bara för att dom vill att någon annan ska leda.
Det hoppas jag oxå... Direkt som min bil nått upp på top 250 så är det nån som direkt röstat en 1:a och så har bilen hoppat utanför listan igen... (Har bara runt en 35 röster så 1:or slår hårt)