Dirtymike skrev:
Det var riktigt trevligt. Bra uppslutning av bilar.
Nån som fick bild på Chevan?
Visa respekt för andras bilar och häng inte på dom...... min bil är inte det vackraste jag vet men för det älskar jag den, så snälla.
Och jag var inte på dåligt humör som tur var igår för din del grabben så du kom lindrigt undan med lite skäll.
Och sen nu när alla har börjat samlas på Mediamarkt för lite aktivitet för f....n utför aktiviteten där alla andra gör det och inte mellan alla bilar som du med Volvon gjorde.
Nu har DU gjort 2 människor ledsna genom att förstört deras bilar med sten blästring och NÄSTAN tagit en bil i sidan.
Nu blir det inte en gång till med denna hjärnlösa tanke och jag hoppas du står för det du har gjort.
Du hade nog 100% tur igår att ägaren till en utav dom utsatta bilarna hade stake att gå fram till dig och prata istället för att göra något otrevligt med dig.
Tankarna for runt i huvet ett tag då du höll på............ 5% aktiv hjärna på dig där.
Jag skänker en tanke till ägaren av Golfen som blev drabbad och jag hoppas du tar kontakt med killen så han får stå för det han gjort för sådant får inte förekomma på dessa träffar.
Så du grabben i Volvon hoppas du lärt dig något av detta, nästa ggn kanske du inte har samma tur.
Och hoppas att alla som ser detta ialla fall har några % hjärncapacitet kvar o inte 5% som denna kille hade.
VAR RÄDD OM MÄNNISKOR OCH ANDRAS BILAR, TANKE FÖRE HANDLING!!!!!!!!!!!!!!!