3428
Sök

Stulen Bmw 645 Mitt I Skåne!!

2 046 Inlägg
6 augusti 2012
Fredzze skrev:
kannebanne skrev:
Fredzze skrev:

okej tack!! positivt är ju att bilen verkar vara kvar i sverige iallafall.. synd att polisen inte bryr sig ett skit om de bara hmm

Jo de e synd.. Ni kanske får ta saken i egna händer och åka dit och hämta?

jo vi har varit där o letat men det är ju som att hitta en nål i en höstack hmm

Kan vi se den kan ni.. Men kolla i Rosengård områden och mellanheden

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

243 Inlägg
6 augusti 2012
Trådstartare
kannebanne skrev:
Fredzze skrev:
kannebanne skrev:

Jo de e synd.. Ni kanske får ta saken i egna händer och åka dit och hämta?

jo vi har varit där o letat men det är ju som att hitta en nål i en höstack hmm

Kan vi se den kan ni.. Men kolla i Rosengård områden och mellanheden

jo vi får fortsätta leta.. tack för att ni hjälper

2 046 Inlägg
6 augusti 2012
Volvo142_73a skrev:
kannebanne skrev:
Volvo142_73a skrev:

Värsta är att om den är anmäld stulen så får dom ju inte åka och hämta den själva sad. Sverige i ett nötskal

Då kör man iväg den och säger att man har hittat den.

Kan man göra. Men det är fortfarande en olaglig handling hmm. Jag fick inte ens plocka hem min stulna cykel när jag hittad den PGA att jag hade anmält den stulen.

De är olagligt att sno din cykel. Vad gör polisen? Inget? Tar du hem den så åker du på de? Idioti!

4 171 Inlägg
6 augusti 2012
Lite sent att komma och säga nu men ifall ni får tillbaka bilen eller skaffar en annan osv så finns det ganska billiga gps trackers att köpa. Dessa fungerar nog inte speciellt bra mot baltiska proffsligor men dom stjäl ju å andra sidan typ bara nya RS4/6 och cayenne. Kostar typ 300 kr på ebay.

Ska skaffa en till min egen bil tänkte jag, inte för att stöldrisken är så stor på en 740 men finns ju alltid idioter som får för sig att stjäla saker och köra skiten ur dom:(

Självlärd
3 083 Inlägg
6 augusti 2012
kannebanne skrev:
Volvo142_73a skrev:
kannebanne skrev:

Då kör man iväg den och säger att man har hittat den.

Kan man göra. Men det är fortfarande en olaglig handling hmm. Jag fick inte ens plocka hem min stulna cykel när jag hittad den PGA att jag hade anmält den stulen.

De är olagligt att sno din cykel. Vad gör polisen? Inget? Tar du hem den så åker du på de? Idioti!

Exakt. Hel skumt är det.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

2 046 Inlägg
6 augusti 2012
zemet skrev:
Lite sent att komma och säga nu men ifall ni får tillbaka bilen eller skaffar en annan osv så finns det ganska billiga gps trackers att köpa. Dessa fungerar nog inte speciellt bra mot baltiska proffsligor men dom stjäl ju å andra sidan typ bara nya RS4/6 och cayenne. Kostar typ 300 kr på ebay.

Ska skaffa en till min egen bil tänkte jag, inte för att stöldrisken är så stor på en 740 men finns ju alltid idioter som får för sig att stjäla saker och köra skiten ur dom:(

Tack för de! Blir att beställa en jag också!

243 Inlägg
6 augusti 2012
Trådstartare
zemet skrev:

jo de har vi tänkt på länge men dumt nog aldrig satt dit.. får göra de i fortsättningen.

36 Inlägg
7 augusti 2012
Jag kan hålla lite koll också, om ni hittar den, så kör bilen o parkera dne på en öde parkering, sen ring polisen o säg att ni hittade den där så har ni inte hämtat den wink

243 Inlägg
7 augusti 2012
Trådstartare
cepax skrev:
Jag kan hålla lite koll också, om ni hittar den, så kör bilen o parkera dne på en öde parkering, sen ring polisen o säg att ni hittade den där så har ni inte hämtat den wink

jo de e bra tack! haha ja så kan man ju göra wink

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 augusti 2012
Jag hade inte tagit hem bilen om jag sett den. Den lär vara slutkörd och lukta kebab, tyvärr.

243 Inlägg
7 augusti 2012
Trådstartare
Stoner_fuzz skrev:
Jag hade inte tagit hem bilen om jag sett den. Den lär vara slutkörd och lukta kebab, tyvärr.

haha nä nog bättre att ringa polisen då..

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
7 augusti 2012
zemet skrev:

kan du länka? smile

456 Inlägg
7 augusti 2012
Stoner_fuzz skrev:

Hur vet du att det luktar kebab ? kan lika gärna lukta prinskorv lr köttbullar

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:

PK-kärringar finns det gott om, men japp det kan lika väl lukta surströmming om det gör dig gladare.

456 Inlägg
7 augusti 2012
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:

PK-kärringar finns det gott om, men japp det kan lika väl lukta surströmming om det gör dig gladare.

Med ''Kebab'' menade du nog att det är invandrare som stulit bilen genom att använda ordet kebab undviker du att påpeka  just Invandrare...det vet varken du eller jag nått om ..

Självlärd
3 083 Inlägg
7 augusti 2012
Kan inte alla moralkärringar på garaget bara ta o göra sig en egen sida istället?

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

4 171 Inlägg
7 augusti 2012
Jag har inte köpt eller använt någon av dessa utan endast kollat på dom på ebay, men det finns ju ganska bra utbud iaf:) Sen hur bra dom är vet jag inte. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= … p;_sacat=0

4 171 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:

Med ''Kebab'' menade du nog att det är invandrare som stulit bilen genom att använda ordet kebab undviker du att påpeka  just Invandrare...det vet varken du eller jag nått om ..

Seriöst menar ni allvar med att det inte skulle vara invandrare som har stulit bilen när den ses från och till i rosengård och har blivit stulen i skåne?

456 Inlägg
7 augusti 2012
zemet skrev:
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:

Seriöst menar ni allvar med att det inte skulle vara invandrare som har stulit bilen när den ses från och till i rosengård och har blivit stulen i skåne?

Det spelar ingen roll vem som stulit bilen.. Det är fult att anklaga någon för något som man själv inte vet något om...Det viktigaste är att den som äger bilen får tillbaka den i gott skick .

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:

"Vi fick precis parkeringsböter på bmw. samma kväll som den stals så stod den i Malmö törnrosen hårds väg.. mitt i Rosengård. Om någon har sett vår 645 där så skulle vi vara tacksamma om ni kontakt oss."

Vem parkerar en bil i rosengård om man inte bor där och eftersom 86% av invånarna i Rosengård är invandrare så är du bara naiv att tro något annat.

Motargument?

edit: zemet hann före.
Senast redigerat av Stoner_fuzz (7 augusti 2012)

Sök