BMW 1602 -73 får en andra chans efter 15 år i vila.
Nya projektet efter min M3a som såldes i våras. Vill lära mig mer om bilar och eftersom M3an var i så fint skick så fanns det inte så mycket som jag kunde göra med den. Så då kom denna BMW 1602 från -73 in i bilden. Är min... Visa mer
Blir ju skitbra det här Riktigt snyggt med stolarna! Klart det är lätt att ta sig ur stolarna när du kan lägga knävecket över buren å sen häva dig ut
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Har inte blivit så mycket gjort med bilen i helgen som kan visas på bild men slänger upp denna efter rengöring innan montering av instrumentbrädan, fin orginalfärg från -73
Har varit ute i verkstaden ett par timmar idag, helt underbart Har grejjet med att få till rätt höjd på bilen fram, tror att jag är rätt nära där jag vill ligga nu.
Före: som ni ser är den lite väl hög fram.
Lite bättre Lär väl sätta sig lite till fram med tiden. Nu fler bilder, håll till godo
Skönt att det blev bra direkt så man slapp kladda för mycket av och på med fjäderbenen Imorgon blir det till att svetsa rost samt lägga igen efter kapningen av skärmarna för breddarna