satsa på bromsar från Omega 3000 eller 2,6. ordentliga skivor och ok som är gjorda för en betydligt tyngre bil. är troligen lättare att hitta än ok till rekord i bra skick.
!!!Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på!!!
oukeej, måste titta och se lite vad som är godkänt här i Finland först. Tyvärr är det inte så bara bara att modifiera om bromssystem här, man kan t.o.m bli underkänd om man har för bra bromsar.
t5-r micke skrev:
satsa på bromsar från Omega 3000 eller 2,6. ordentliga skivor och ok som är gjorda för en betydligt tyngre bil. är troligen lättare att hitta än ok till rekord i bra skick.
hehe överladd e oxå lite kul trots allt men ja håller mig te sug trim även om de blir dyrare men men.
Den baby blåa ascona som syns på en av mina bilder den va de saab turbo i vet int vad för grejer de va men ladde låg på 2.2 riktigt rolig men fick bra bud så den såldes te norge.
Opel_AsconaB skrev:
har fått nog med sugtrim nu så här ska det överladdas
Tyfors skrev:
du menar feg trim annan vev å kam å kolvar lär man ju byt hehe
hehe överladd e oxå lite kul trots allt men ja håller mig te sug trim även om de blir dyrare men men.
Den baby blåa ascona som syns på en av mina bilder den va de saab turbo i vet int vad för grejer de va men ladde låg på 2.2 riktigt rolig men fick bra bud så den såldes te norge.
Opel_AsconaB skrev:
har fått nog med sugtrim nu så här ska det överladdas
Tyfors skrev:
du menar feg trim annan vev å kam å kolvar lär man ju byt hehe